جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

برد پیت با «اد آسترا» در لیدو؛

جشنواره ونیز با فیلم جدید کارگردان «دله دزدها» افتتاح می‌شود

برد پیت در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹

سینماپرس: هیروکازو کورئیدا با فیلم جدیدش افتتاحیه جشنواره ونیز ۲۰۱۹ را رقم می‌زند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، فیلم «حقیقت» جدیدترین ساخته هیروکازو کورئیدا که سال پیش با فیلم «دله‌دزدها» نخل طلای جشنواره فیلم کن را از آن خود کرد، برای افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز امسال انتخاب شد.

این فیلم که در آن کاترین دونو، ژولیت بی‌نوش و ایتن هاوک بازی کرده‌اند، از فیلم‌های بخش رقابتی هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم ونیز خواهد بود.

هفتاد و ششمین دوره این جشنواره که از ۲۸ آگوست تا ۷ سپتامبر (۶ تا ۱۶ شهریور) برگزار می‌شود به مدیریت آلبرتو باربرا شکل می‌گیرد.

کورئیدا کارگردان، تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر ۵۷ ساله ژاپنی در این باره گفت: بسیار خوشحالم که فهمیدم فیلم جدید من برای افتتاحیه بخش رقابتی جشنواره انتخاب شده است. بسیار به این امر افتخار می‌کنم.

این فیلم درباره فابین با بازی دونو است که در سینمای فرانسه نقش‌آفرینی می‌کند. وقتی او کتاب خاطراتش را منتشر می‌کند دخترش لومیر که ژولیت بی نوش نقش او را ایفا می‌کند با همسرش که هاوک نقش او را بازی می‌کند، از نیویورک به پاریس باز می‌گردد؛ اما ملاقات مجدد دختر و مادر ماجراهای جدیدی ایجاد می‌کند و حقیقت‌ها گفته می‌شود.

این فیلم توسط موریل مرلین از فرانسه تهیه شده است.

گرچه باربرا با این انتخاب از هالیوود فاصله گرفته اما انتظار می‌رود فیلم جدید برد پیت یعنی «اد آسترا»، و «جوکر» با بازی خواکین فینیکس در لیدو به نمایش درآیند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.