جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

حمید اعتباریان مطرح کرد؛

«ماساچوست» به «ملاقات با جادوگر» تغییر نام داد

حمید اعتباریان

سینماپرس: حمید اعتباریان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» عنوان کرد شورای پروانه ساخت با نام قبلی این فیلم با نام «ماساچوست» موافقت نکرد و به همین دلیل آن را تغییر داده‌اند.

به گزارش سینماپرس، حمید اعتباریان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی جمشید بهرامیان درباره زمان تولید این فیلم که به تازگی پروانه ساخت گرفته است، به مهر گفت: پیش تولید این فیلم سینمایی به تازگی آغاز شده است و ما در حال مذاکره با بازیگران و عوامل پشت صحنه هستیم اما هنوز به قراردادی با آن‌ها نرسیده‌ایم، با این وجود فکر می‌کنم حدود ۲۰ روز دیگر فیلمبرداری این اثر را در تهران آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه سکانس‌های «ملاقات با جادوگر» در تهران فیلمبرداری می‌شود، عنوان کرد: این فیلم یک طنز اجتماعی و روایت‌گر داستان زندگی دختری است که از ماساچوست به ایران می آید تا افرادی که از او کلاهبرداری کرده‌اند، شناسایی کند که در این بین حوادثی رخ می‌دهد.

اعتباریان عنوان کرد: ما پیش از این فیلمنامه‌ای به نام «ماساچوست» داشتیم که شورای پروانه ساخت با نام آن موافقت نکرد و از ما خواست که نام آن را تغییر بدهیم به همین دلیل ما هم نام موقت آن را «ملاقات با جادوگر» گذاشتیم که البته بد هم نیست و به فیلمنامه می‌آید اما ممکن است بعدها نام آن را تغییر بدهیم.

این تهیه‌کننده در پایان درباره وضعیت ساخت «سن پطرزبورگ ۲» گفت: این روزها پیمان قاسم‌خانی مشغول ساخت «خوب، بد، جلف ۲» است و منتظرم کارهای ساخت فیلمش تمام شود و بعد نگارش فیلمنامه «سن پطرزبورگ ۲» از سر بگیرد چراکه در حال حاضر فیلمنامه این اثر ناقص است و تنها طرحی از آن را در دست داریم و دلم هم نمی‌آید که نگارش «سن پطرزبورگ ۲» را به کس دیگری بسپارم از همین رو دوست دارم بعد از ساخت «ماساچوست» سراغ ساخت «سن پطرزبورگ ۲» برویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.