جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

با رای مردمی؛

فینالیست‌های عصر جدید معرفی شدند

​عصر جدید

سینماپرس: برنامه عصر جدید، شب گذشته دو فینالیست خود را با رای مردمی معرفی کرد.

به گزارش سینماپرس، برنامه تلویزیونی «عصر جدید» امشب آرای مردمی قسمت های اول و دوم مرحله نیمه نهایی را با حضور داوران و شرکت کنندگان به نمایش گذاشت.

در مرحله نیمه نهایی این برنامه داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب کردند، اما در نهایت انتخاب نهایی را به عهده مخاطبان گذاشتند تا بینندگان فینالیست نهایی این برنامه را انتخاب کنند.

در قسمت اول مرحله نیمه نهایی داوران پارسا خائف و گروه پسران خورشید را به عنوان برگزیده انتخاب کردند. همچنین در قسمت دوم هم داوران  شکوفه عزیزی و محمد زارع را برگزیدند.

در بخشی از برنامه «عصر جدید»، سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی حضور پیدا کرد و از تجربه های تلخ و شیرین زندگی خود گفت. او در بخشی از صحبت هایش اظهار کرد: اولین کنسرتم را سال ۱۳۷۳ به همراه همسرم برگزار کردم. قرار بود کنسرت را به یاد استاد بنان اجرا کنیم و همسر ایشان هم مهمان ما باشند.

وی ادامه داد: به خاطر همین پیگیر پیدا کردن منزل ایشان شدیم؛ زمانی که خانه را پیدا کردیم، دست و پایمان می‌لرزید. خیلی نگران بودیم که همسر ایشان چه جوابی به ما می‌دهد؛ اما زمانی که درب را برای ما باز کردند، با مهربانی برخورد و پذیرای ما شدند. خودشان آمدند و ما را حمایت کردند و این اولین پله ترقی برای منِ سالار عقیلی شد.

خواننده تیتراژ «پریدخت» تصریح کرد: من در مسیر زندگی کاری خود شکست‌های بسیار خوردم. اولین گام پیروزی همین شکست‌هایی است که در زندگی تجربه می‌کنیم؛ باید بدانیم که به قطار در حال حرکت سنگ پرتاب می‌کنند. به شما عزیزان که در این مرحله حضور دارید می‌گویم،   پیگیر کار خودتان باشید. شانس مهم است؛ ولی کسی شانس می‌آورد که در مسیر شانس قرار بگیرد و مسیر شانس خود را پیدا کند.

در بخش دیگر عظیمی نژاد درباره همکاری خود با سالار عقیلی گفت: ما در سریال «پریدخت» با هم همکاری داشتیم و توانایی بالای سالار را آنجا دیدم. او همیشه برای خواندن آمادگی دارد و از او می خواهم همین الان قطعه ای را برای ما اجرا کند.

در ادامه سالار عقیلی قطعه ای را برای مخاطبان عصر جدید اجرا کرد.
در پایان این برنامه اعلام شد، مردم پارسا خائف را با چهار میلیون و ۵۶۴ هزار و ۵۷۰ رای و محمد زارع را با چهار میلیون و۲۷ هزار و ۱۵۱ رای به فینال عصر جدید راهی کردند.

به این ترتیب، شکوفه عزیزی با سه میلیون و ۷۹۳ هزار و ۸۶۹ رای و پسران خورشید با سه میلیون و ۶۲ هزار و ۳۵۶ رای از رسیدن فینال جا ماندند.

گفتنی است؛ مرحله نیمه نهایی برنامه تلویزیونی «عصر جدید» روزهای یکشنبه و دوشنبه پخش می‌شود. این برنامه با رویکرد استعدادیابی در زمینه‌های هنری، ورزشی و سرگرمی تولید می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.