جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

به کارگردانی صدرعاملی؛

«سال دوم دانشکده من» هم در نوبت اکران پاییزی

سال دوم دانشکده من

سینماپرس: فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی در تدارک اکران در پاییز سال جاری در سینماها است.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی که یکی از فیلم های راه یافته به بخش مسابقه سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر بود به احتمال زیاد در پاییز امسال در سینماها اکران خواهد شد.

این در حالی است که تعداد دیگری از آثار سینمایی که سال گذشته ساخته شده و هنوز اکران نشده اند، فصل اکران پاییز را برای خود در نظر گرفته اند و به نظر می رسد رقابت در این فصل نزدیک باشد.

این فیلم سینمایی به تازگی در جشنواره فیلم مسکو جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره را برای نقش آفرینی سها نیاستی به خود اختصاص داد.

«سال دوم دانشکده من» تازه‌ترین فیلم رسول صدرعاملی در مقام کارگردان پس از ۹ سال پس از ساخت فیلم «در انتظار معجزه» است که در آن ۲ چهره جدید به سینمای ایران معرفی شدند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: مهتاب (سها نیاستی) و آوا (فرشته ارسطویی) دانشجویان سال دوم دانشکده معماری هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روند و…

«سال دوم دانشکده من» به نویسندگی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی مضمونی اجتماعی دارد.

علی مصفا، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، فرشته ارسطویی، پدرام شریفی، نیلوفر خوش‌خلق، شیوا خسرومهر، مریم بوبانی و علیرضا استادی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح چهره‌پردازی: عبدالله اسکندری، موسیقی: کریستف رضاعی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: میلاد صدرعاملی، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، مدیر تولید: مجید گودرزی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: مریم تخت‌کشیان، فیلمبردار پشت صحنه: مهیار بهمنش، مدیر تدارکات: حسن صفری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.