شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

مدیر شبکه آموزش مطرح کرد؛

«مثبت۴۰» خاطره‌بازی نسل‌های مختلف انقلاب

مسعود احمدی افزادی

سینماپرس: مسعود احمدی‌افزادی مدیر شبکه آموزش ضمن تشریح رویکرد محتوایی برنامه «مثبت ۴۰» به‌عنوان محصول تازه این شبکه، از تغییر رویکرد برنامه «مشاعره» و همچنین شروع فصل جدید «قندپهلو» خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه هفت سیما درباره برنامه «مثبت ۴۰» که از پنجشنبه ۲۷ تیر پخش خود را از شبکه آغاز کرد، به مهر گفت: این برنامه قرار است به نسل‌های مختلف انقلاب بپردازد. ۴۰ سال از انقلاب گذشته است و این برنامه هم خاطره‌سازی از این ۴۰ سال است. در واقع این برنامه یاد ۴۰ ساله‌هاست و چون ۴۰ عدد تکامل است، این اسم برای آن انتخاب شد.

وی ادامه داد: ما به ۴۰ ساله‌هایی می‌پردازیم که ممکن است برخی در میان ما باشند و ممکن است برخی از دنیا رفته باشند. گروهی با نام «چلسی» داریم که قبل از ۴۰ سال دارند و به زودی مثبت ۴۰ خواهند شد و انتخاب این نام به خاطر دوپهلو بودن آن است.

مدیر شبکه هفت همچنین از گروه‌های دیگری به عنوان سوژه برنامه گفت و اظهار کرد: گروه سوم «چلچله» را هم داریم که در ابتدای انقلاب ۴۰ ساله داشتند و اکنون ۸۰ سال دارند و همچنین گروه چهارم که «مثبت چلچله» هستند و الان بالاتر از ۸۰ سال دارند و این دو گروه هم سوژه برنامه ما هستند.

احمدی افزادی بیان کرد: رویکردهای مختلفی در این برنامه اعم از خاطره بازی، بیان تجربیات و... و. وجود دارد. ما نیاز به نوعی هم افزایی داریم که در این برنامه بدون نصیحت گویی قرار است این هم افزایی آدم‌ها و گروه‌ها انجام شود.

وی همچنین با اشاره به تغییر رویکرد در برنامه «مشاعره» اظهار کرد: سری جدید برنامه مشاعره با نام «سرمایه جاودانی» روی آنتن می‌رود که در جهت مأموریت‌های شبکه تحت عنوان مهارت آموزی است.

مدیر شبکه آموزش درباره شروع دوباره «قندپهلو» نیز گفت: فصل جدید «قندپهلو» در دست تولید است که بنا داریم برای زمستان آماده شود. «مشاعره» و «قندپهلو» دو برنامه نشان ما در حوزه ادبیات فارسی هستند که به آنها توجه ویژه داریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.