شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

در آستانه اکران؛

تیزر جدید «مردی بدون سایه» رونمایی شد

فیلم سینمایی «مردی بدون سایه»

سینماپرس: در آستانه اکران «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان از تیزر این فیلم رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، جدیدترین درام عاشقانه علیرضا رئیسیان که لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و به‌آفرید غفاریان در آن ایفای نقش می‌کنند، قرار است به زودی روی پرده برود.

قرارداد اکران «مردی بدون سایه» در شورای صنفی نمایش ثبت شده است و این فیلم از نیمه مردادماه در سراسر کشور به نمایش در خواهد آمد.

همزمان با اعلام این خبر از تیزر جدید این اثر سینمایی که تولیدی مشترک بین ایران و اسپانیا است رونمایی شده است. «مردی بدون سایه» تکمیل کننده ۲ اثر پیشین از سه‌گانه عاشقانه رئیسیان یعنی چهل سالگی و دوران عاشقی است و او در این فیلم نیز به بیان مشکلات و مسائل عاطفی بین زن و مرد پرداخته است. در خلاصه داستان مردی بدون سایه آمده است: «ماهان کوشیار پس از ساخت یک فیلم زندگیش تهدید شده و همسرش عاشقانه به کمک او می‌آید اما حوادثی رمز الود همه چیز را دگرگون می کند.»

علیرضا رئیسیان: تهیه کننده و کارگردان، مسعود سلامی: مدیر فیلمبرداری، هایده صفی‌یاری: تدوین، محمدرضا دلپاک: طراحی و ترکیب صدا، ستار اورکی: موسیقی، ایمان امیدواری: طراح چهره پردازی، امیر نوبخت: صدابردار صحنه، مجید کریمی: مجری طرح، ایمان توکلی: دستیار اول و برنامه ریز، امیرحسین شجاعی: عکاس، نیکان خبازی: ساخت تیزر و امید عشیری مشاور رسانه ای از عوامل «مردی بدون سایه» هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.