یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

تهیه‌کننده خبر داد؛

شروع دوباره «از سرنوشت»/ فاز دوم سریال تا اواسط شهریور ادامه دارد

سریال از سرنوشت

اکبر تحویلیان درباره شروع دوباره سریال «از سرنوشت» بیان کرد که از روز گذشته تولید این سریال بعد از یک وقفه آغاز شده است.

به گزارش سینماپرس، اکبر تحویلیان درباره مشکل بودجه سریال «از سرنوشت» که تولید این سریال را با مشکل مواجه کرده بود، به مهر بیان کرد: مشکل بودجه این سریال حل شده است و ما از دیروز تولید مجدد سریال را شروع کردیم.

وی ادامه داد: اکنون در حال تصویربرداری فاز دوم این سریال هستیم که علیرضا بذرافشان کارگردانی آن را برعهده دارد. تصویربرداری فاز دوم که حدود ۴۰ درصد از آن باقی مانده است روز گذشته بعد از یک وقفه آغاز شد و فکر می‌کنم تا اواسط شهریور طول بکشد.

تحویلیان با اشاره به بازیگرانی که روز گذشته جلوی دوربین رفتند، بیان کرد: بخشی از بازیگرانی که در فاز یک سریال حضور داشتند در فاز دوم سریال هم به ایفای نقش می‌پردازند و از جمله افرادی که روز گذشته جلوی دوربین رفت می‌توان به حسین پاکدل اشاره کرد که در پارکی در منطقه غرب در حال کار هستند.

وی در پایان درباره فاز سوم این سریال نیز گفت: محمدرضا خردمندان که کارگردانی فاز اول این سریال را بر عهده داشت فاز سوم را نیز کارگردانی می کند که تقریباً با پایان تصویربرداری فاز دوم سریال کار خود را آغاز خواهد کرد.

قصه این سریال به ماجرای دو فرزند پرورشگاهی می‌پردازد و در ۵۰ قسمت آماده خواهد شد. گروهی از نویسندگان نگارش این فیلمنامه را برعهده دارند.

مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال ایفای نقش می‌کنند. دارا حیایی فرزند امین حیایی از دیگر بازیگران این سریال است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.