دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

به کارگردانی جاش کولی؛

«داستان اسباب بازی‌های ۴» توسط یک میلیون مادر تحریم شد

انیمیشن داستان اسباب بازی ۴

سینماپرس: موسسه یک میلیون مادر، کمپینی برای تحریم انیمیشن «داستان اسباب بازی‌های ۴» (Toy Story ۴) به دلیل انتشار محتواهای همجنسگرایانه به راه انداخته است.

به گزارش سینماپرس به نقل از فادرلی، موسسه «یک‌میلیون مادر» کمپینی برای تحریم انیمیشن «داستان اسباب بازی‌های ۴» به راه انداخته است. دوازده هزار مادر آمریکایی تا به‌امروز، به این کمپین پیوسته‌اندو خواستار جلوگیری از پخش این انیمیشن شده‌اند. دلیل اعتراض مادران آمریکایی، نمایش یک کودک با دو مادر در بخشی از این انیمیشن است. این مادران برای جلوگیری از نمایش محتوای همجنسگرایانه به این کمپین پیوسته‌اند.

این والدین معتقدند تبلیغات نامناسب برای کودکان می‌تواند طرز تفکر آنها نسبت به مسائل را تغییر دهد درحالی که هنوز به طورکامل آمادگی و شرایط درک این مسائل را ندارند. همچنین آنها عقیده دارند این یک تلاش حیله‌گرانه است تا کودکان را تشویق به این کار کند.

«داستان اسباب‌بازی ۴» یک پویانمایی آمریکایی در ژانر کمدی به کارگردانی جاش کولی دنباله‌ای بر داستان اسباب‌بازی ۳ است و فیلم‌نامه آن توسط اندرو استنتون و استفانی فولسوم بر اساس داستانی از جان لستر و رشیدا جونز نوشته شده و در مجموع چهارمین قسمت از داستان اسباب‌بازی است. تام هنکس مسئولیت کارگردانی این انیمیشن را برعهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.