دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

کارگردان فیلم خبر داد؛

درخواست پروانه ساخت برای «به روی ما قدم می‌زنند…»

کیانوش اسلامی

سینماپرس: کیانوش اسلامی کارگردان «به روی ما قدم می‌زنند…» از درخواست پروانه ساخت برای این فیلم خبر داد.

به گزارش سینماپرس، با پایان نگارش فیلمنامه سینمای «به روی ما قدم می‌زنند…» به نویسندگی و کارگردانی کیانوش اسلامی پیش تولید این فیلم در مؤسسه فوژان فیلم به زودی آغاز می‌شود.

کیانوش اسلامی درباره این فیلمنامه گفت: نگارش «به روی ما قدم می‌زنند…» را به تازگی به پایان رسانده‌ام و قصد دارم این فیلم را پس از تجربه ساخت چندین فیلم بلند داستانی و نمایش خانگی به‌عنوان اولین پروژه سینمایی خود با بازیگران توانا و شناخته شده سینما جلوی دوربین ببرم.

وی بیان کرد: طی جلساتی با سرمایه‌گذار موردنظر به توافق اولیه رسیده‌ایم و با قطعی شدن قرارداد برای ساخت این فیلم سینمایی به‌زودی در خواست پروانه ساخت را به شورای صدور پروانه ساخت سازمان سینمایی ارائه می‌کنیم.

اسلامی توضیح داد: در حال حاضر مذاکرات را برای انتخاب عوامل پشت دوربین به تهیه‌کنندگی فرید ولی‌زاده در مؤسسه فوژان فیلم انجام داده‌ایم و با تعدادی از عوامل حرفه‌ای در این زمینه به توافق رسیده ایم.

فیلمنامه «به روی ما قدم می‌زنند…» با پرداخت به مشکلات و معظلات زنان در جامعه و آسیب‌شناسی برخی از مشکلات خانوادگی در گونه اجتماعی به نگارش درآمده است.

کیانوش اسلامی آثاری همچون «پیچ فرعی»، «شکاف»، «چشمان زیبای طبقه آخر»، «فوتبالی ها»، «مسافرزمان»، «توکل»، «تفاحر»، «مجرم»، «دلایل اصلی»، «دزد با وجدان»، «فکر بد نکن»، «تنهاتر از من»، «گدایان تهران»، «فلس سیاه»، «مشعل»، «لغزش»، «ماز»، «شانتاژ»، «جاده موریانه» و «تا ۱۰ بشمار» را در مقام نویسنده و در برخی به عنوان کارگردان، در کارنامه هنری خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.