دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

در به اضافه مستند؛

سرنوشت کودکان بهزیستی روی آنتن شبکه مستند می‌رود

به اضافه مستند

سینماپرس: مستند «این کوچه بن‌بست نیست» به کارگردانی رضا عاطفی در سی و دومین قسمت از فصل سوم برنامه «به اضافه مستند» روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «این کوچه بن‌بست نیست» به کارگردانی رضا عاطفی از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت داریوش بیات نژاد مدیر کل بهزیستی استان تهران مهمان برنامه خواهد بود و به بررسی ابعاد مختلف فعالیت سازمان بهزیستی، خدمات این مرکز به گروه‌های مختلف و آسیب‌شناسی آن می‌پردازند. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

مستند «این کوچه بن‌بست نیست»، با نگاهی به زندگی چند سوژه حقیقی و مستند، روند زندگی و سرنوشت کودکان بهزیستی را به تصویر می‌کشد. این مستند، با نمایش زندگی چند فرد موفق و شکست خورده که روزگاری در بهزیستی زندگی می‌کردند، نشان می‌دهد که سرنوشت آنان تا چه اندازه تحت تاثیر افراد جامعه و فضای آن است. بدین معنی که جامعه آنان پس از بهزیستی، تاثیر بسیار زیادی بر موفقیت‌ها و شکست‌هایشان دارد.

این مستند ۵۲ دقیقه‌ای که به کارگردانی رضا عاطفی و در شبکه مستند سیما تولید شده است، در این قسمت از برنامه «به اضافه مستند» رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه ۱ مرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۲ مرداد ساعت ۹ و جمعه ۴ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.