دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷

کارگردان فیلم خبر داد؛

نوید محمدزاده کول‌بر شد

نوید محمدزاده

سینماپرس: خسرو معصومی از توافقش با نوید محمدزاده برای بازی در فیلم جدیدش که درباره کول‌بران کُرد است، خبر داد.

به گزارش سینماپرس، خسرو معصومی کارگردان سینما اظهار کرد: جوانانی که نمی‌توانند آینده‌ای برای خود متصور شوند و در شرایط سختی زندگی می‌کنند، همیشه دغدغه من بودند و این مسأله برای من سه‌گانه‌ای را در ذهنم به وجود آورد که «تابو» اولین قسمت آن و بعد «کار کثیف» و بعد از «کار کثیف» نیز فیلمی دیگر مدنظر دارم که به زودی ساخته خواهد شد.

معصومی در ادامه گفت: این فیلم درباره کولبرهای کردستان است که آنها نیز به دلیل شرایط بد و نبود شغلی مناسب به این کار پر خطر تن داده‌اند. برای این فیلم نوید محمدزاده را در نظر دارم که وقتی در جشنواره فجر با هم داور بودیم درباره فیلمنامه این اثر با او صحبت کردم و او نیز به طور ضمنی پیشنهاد من را پذیرفت.

او افزود: نوید محمدزاده در حال حاضر درگیر تصویربرداری سریال «قورباغه» است و من به او گفتم که این فیلم را می‌خواهم زمستان امسال کلید بزنم اما برای اینکه تو در این فیلم حضور داشته باشی صبر می‌کنم و سال بعد تصویربرداری را آغاز می‌کنم. طی گفت‌وگویی که با هم داشتیم نوید محمدزاده فیلم‌های من را دیده بود و برخی از آثار را نیز دوست داشت و خوشبختانه او نیز از پیشنهاد من استقبال کرد.

با توجه به اصالت نوید محمدزاده و تسلطش به زبان کردی احتمالاً این بازیگر در نقش یک کوله‌بر کرد در فیلم خسرو معصومی حاضر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.