دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴

در مصاحبه‌ای؛

نیکول کیدمن از فصل سوم «دروغ‌های کوچک و بزرگ» می‌گوید

نیکول کیدمن در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۷

سینماپرس: نیکول کیدمن در مصاحبه‌ای آخرین جزئیات ساخت فصل سوم سریال «دروغ‌های کوچک و بزرگ» را تشریح کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ای آنلاین، هوادران سریال «دروغ‌های کوچک و بزرگ» مشتاق فصل سوم این سریال که سابقه دریافت جایزه را دارد، هستند اما به نظر می‌رسد برای ساخت فصل سوم باید عوامل زیادی دخیل شوند.

نیکول کیدمن که از بازیگران این مجموعه است، در مصاحبه جدید خود با رسانه استرالیایی احتمال ساخت فصل سوم را پیش از انتشار آخرین قسمت از فصل دوم بررسی کرد.

این بازیگر برنده اسکار گفت: به نظرم خیلی تمایل داریم که فصل سه را بسازیم چراکه ایده‌های زیادی برای آن داریم، اما این کار را تا زمانی که عوامل و بازیگرانی که در این فصل حضور داشتند، شرکت نکنند این کار را انجام نخواهیم داد. حتی اگر یکی از بازیگران کودک این سریال انصراف دهد ساخت فصل سوم منتفی می‌شود.

این مینی سریال بازیگران سطح بالایی همچون ریز ویترسپون، شیلین وودلی، لارا درن، زوئه کراویتز و همچنین مریل استریپ دارد که نقش مادر ناتنی نیکول کیدمن را ایفا می‌کند.

پیش از این نیز دیوید کلی خالق این سریال در انجمن منتقدان تلویزیونی اعلام کرده بود اکنون برنامه خاصی برای فصل سوم ندارد و شاید این سریال را در همان فصل اول و دوم پایان دهد.

کیسی بلویز رئیس کمپانی اچ بی او نیز در این باره می‌گوید: بسیار علاقه مندم که این گروه باقی بماند اما واقعیت این است که بازیگران این سریال از پرمشغله‌ترین بازیگران هالیوود هستند و جمع آوری دوباره آن‌ها سخت است، اگر همه آن‌ها به من بگویند دوباره به همکاری تمایل دارند، بدون مقدمه‌ای قبول می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.