سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

به کارگردانی دارن لین؛

فیلم سینمایی «ارّه» پنج ماه زودتر اکران می‌شود

فیلم اره*

سینماپرس: تاریخ اکران فیلم سینمایی «ارّه» به کارگردانی دارن لین، ۵ ماه جلو افتاد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، اکران فیلم جدید کمپانی لاینزگیت به نام «ارّه» که توسط دارن لین کارگردانی می‌شود، پنج ماه جلو افتاد. به این ترتیب این فیلم در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۱۶ اردیبهشت ۹۹) اکران می شود. پیش از این اعلام شده بود که این فیلم در تاریخ ۲۳ اکتبر (۲ آبان) اکران می‌شود.
استودیو لاینزگیت روز دوشنبه بعد از دیدن قسمت‌های اولیه فیلم که هم اکنون در تورنتو در حال فیلمبرداری است، تصمیم گرفت اکران فیلم «ارّه» خود را که هنوز نام مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است، تغییر دهد و به تابستان نزدیک کند.

فیلم جدید «ارّه» نهمین فیلم از این مجموعه سینمایی ۱۵ ساله است که با این تغییر به دومین فیلمی تبدیل شد که در تاریخ ۱۵ می‌ اکران می‌شود. پیش از این اعلام شده بود انیمیشن «اسکوب» محصول کمپانی برادران وارنر در همین تاریخ اکران خواهد شد.

کریس راک در این فیلم نقش یک کارآگاه پلیس را دارد که بر روی قتل‌ها و جرم‌های سریالی با عنوان گریزلی تحقیق می‌کند. ساموئل جکسون نیز در این فیلم نقش پدر این کاراگاه را دارد. مکس مینگلا که در سریال «داستان یک ندیمه» از شبکه هولو ایفای نقش کرده بود، نیز برای ایفای نقش همکار کریس راک به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است.

این مجموعه فیلم سینمایی پیرامون شخصیت داستانی به نام جان کرامر است که با عنوان قاتل اره‌ای نیز شناخته می‌شود. قاتلی که قربانی‌های خود را زندانی و آن‌ها را مجبور به امتحان شانس خود برای زنده ماندن می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.