سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱

قراردادها امضا شد؛

دورخیز مشترک ریدلی اسکات، مت دیمون و بن افلک برای «آخرین دوئل»

مت دیمون و بن افلک

سینماپرس: ریدلی اسکات فیلمی بعدی‌اش را برای کارگردانی انتخاب کرد و قراردادی برای ساخت «آخرین دوئل» با بازی مت دیمون و بن افلک امضا کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، ریدلی اسکات در حالی برای کار بعدی خود، قرارداد کارگردانی فیلم سینمایی «آخرین دوئل» را امضا کرده است که مت دیمون و بن‌افلک برای حضور در این فیلم انتخاب شده‌اند.

دیمون و افلک فیلمنامه را با همکاری نیکول هولوفسنر نامزد اسکار نوشته‌اند. قرار است اسکات، دیمون و افلک تولید فیلم را با کوین والش شریک اسکات انجام دهند.

این پروژه مدتی در اختیار فاکس بود و هنوز روشن نیست که آیا دیزنی این پروژه را حفظ می‌کند یا به استودیوی دیگری می‌فروشد.

داستان فیلم در قرن چهاردهم فرانسه می‌گذرد و داستان مردی را روایت می‌کند که به جنگ می‌رود و وقتی برمی‌گردد متوجه می‌شود یکی از دوستانش برای همسرش مزاحمت ایجاد کرده است. کسی حرف همسر او را باور ندارد و سرباز از شاه فرانسه مدد می‌جوید و می‌گوید می‌خواهد دوئلی تا پای جان بکند تا سرنوشت آن مرد تعیین شود. این دوئل آخرین دوئلی است که در فرانسه انجام می‌شود.

دیمون و افلک بارها با هم همکاری کرده‌اند و این همکاری از سال ۱۹۹۷ با نوشتن «ویل هانتینگ خوب» شروع شد که موفق به کسب اسکار فیلمنامه اوریجینال هم شد. «دگما» یک پروژه مشترک دیگر آنها بود. این فیلم در عین حال اولین همکاری مشترک دیمون و اسکات پس از ساخت فیلم «مریخی» است.

هر چند زمان‌بندی تولید هنوز اعلام نشده اما انتظار می‌رود دیمون اول در فیلمبرداری «استیل‌واتر» برای پارتی‌سیپنت حضور یابد که قرار است ماه آینده انجام شود. اسکات هم باید تکلیف تولید «مریلین» برای دیزنی را روشن کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.