سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵

حمید نیلی خبر داد؛

مطالبات جشنواره تئاتر فجر 37 تسویه شد

حمید نیلی

سینماپرس: حمیدنیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی اظهار کرد: تصورمان این است که با مشخص شدن برآورد هزینه‌ها و رویکردهای جشنواره تا پایان سال بودجه جشنواره تئاتر فجر مشخص شود.

به گزارش سینماپرس، «حمید نیلی»، مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی درباره تسویه مطالبات بودجه فجر سی و هفتم به فارس عنوان کرد: تمامی مطالبات فجر در دوره گذشته تسویه و الان هیچ مطالبه‌ای برای سال گذشته وجود ندارد.

وی درباره افزایش بودجه جشنواره تئاتر فجر سی و هشتم نیز گفت: امسال هم هنوز شرایطش مشخص نیست چرا که هنوز چیزی ابلاغ نشده است، فضا می‌بایست قدری جدی‌تر شود و تصور می‌کنم که تا انتهای تابستان مشخص شود. به هرحال نادر برهانی مرند دبیر جشنوار می بایست رویکردهای جدید خود را پیاده و عملیاتی کند و براساس برآوردی از بودجه داشته باشد که هنوز این اتفاق نیافتاده است.

نیلی همچنین درباره وضعیت بخش بین‌الملل با توجه به اینکه بخش مسابقه فجر بین‌الملل حذف شده است، افزود: درباره رویکردهای جدید بخش بین‌الملل می‌بایست دبیر در راهبرد خود خط و مشی‌ها را مشخص کند و ما فقط مجری طرح هستیم و همه آنچه برآورد شده را اجرا می‌کنیم. انشالا که امسال هم چون سال گذشته مشکلی پیش نمی‌آید.

وی با اشاره به شرایط خاص در بخش بین‌الملل و ارتباط با کشورهای مختلف گفت: بهرحال در سال‌های اخیر فضای کشور دستخوش یک سری مسائل خاص در ارتباطات بین‌الملل شده و احتمالا برای همه بخش‌ها هم همینطور خواهد بود، منتها بحث فجر با توجه به اینکه رویداد مهم و مؤثری است، قطعا چالش‌های کمتری را خواهد داشت و در صورت وجود چالش نیز تلاش بر این است که حل شود.

نیلی اظهار داشت: در نهایت اینکه رویکرد جشنواره را دبیر و اداره کل هنرهای نمایشی مشخص می‌کنند و براساس رویکرد مشخص شده ما برآورد بودجه خواهیم داشت اما هنوز این رویکرد ابلاغ نشده بنابراین نمی‌توانیم درباره آن صحبت کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم طبق روال هر سال اواخر تابستان وضعیت مالی جشنواره فجر مشخص شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.