چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌زاده؛

پویانمایی «سیاه یا سفید» به جشنواره ‌الچه اسپانیا راه یافت

انیمیشن سیاه و سفید

سینماپرس: پویانمایی «سیاه یا سفید» به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌زاده به چهل‌ودومین دوره جشنواره ‌«الچه» اسپانیا راه یافت.

به‌گزارش سینماپرس، پویانمایی «سیاه یا سفید» به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌زاده از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چهل‌ودومین دوره جشنواره ‌ «الچه» (Elche) اسپانیا راه یافت.

جشنواره ‌ «الچه» (Elche) یکی از جشنواره‌هایی است که با آکادمی فیلم اسپانیا همکاری می‌کند و در چهل و دومین دوره‌ آن که از روز ۲۸ تیر ۱۳۹۸ برابر با ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۹ آغاز شده و تا ۴ مرداد برابر با ۲۶ ژوئیه  ادامه دارد، انتخاب فیلم‌ها بر اساس فیلموگرافی فیلمنامه‌نویسان بنا گذاشته شده است.

مدت زمان فیلم پویانمایی «سیاه یا سفید» ۱۲ دقیقه و داستان آن قصه‌ پروانه‌ای است که با ورود به دنیای خشک و خاکستری و رو به زوال کنار آبگیر زیبایی‌هایش باعث می‌شود مورد توجه گورخر جوان قرار بگیرد. پروانه هر لحظه به رنگی در می‌آید و گورخر در رویای رنگینِ بال‌های پروانه، سفری ادیسه‌وار به سوی کهکشان‌ها و رسیدن به پروانه بزرگ را آغاز می‌کند.

انیمیشن «سیاه یا سفید» به تازگی نیز به بیست‌وسومین جشنواره فیلم انیمیشن و کارتون سیکاف (SICAF)  کره جنوبی راه یافته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.