جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

فریبا متخصص:

جلویِ دوربین «مهربانو» می‌روم/ پَری سریال «ملکوان» آی‌فیلم هستم

فریبا متخصص در نشست خبری فیلم سینمای «پشت دیوار سکوت»

سینماپرس: بازیگر سریال «زمانه» و «رهایم نکن» از بستن قرارداد خود در سریال «مهربانو» و ایفای نقش در سریال تولیدی شبکه آی‌فیلم خبر داد.

به گزارش سینماپرس، سریال ۳۰ قسمتی «مهربانو» پروژه‌ای است که پیش‌تولید آن را با سعید سلطانی آغاز کرده‌ایم و این مجموعه تاریخی برای شبکه دو سیما ساخته می‌شود. فریبا متخصص به تسنیم اعلام کرد که قرار است جلوی دوربین سعید سلطانی و سریال «مهربانو» قرار بگیرد. او تأکید کرد: من در این سریال تلویزیونی قرارداد بسته‌ام نقش همسر تیمسار سریال را بازی کنم.

فریبا متخصص در خصوص بازی در سریال تولیدی شبکه آی‌فیلم تأکید کرد: «ملکوان» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی محمد مصری‌پور در ۳۰ قسمت روزهای آخر تصویربرداری خودش را می‌گذراند. من پَری داستان را بازی می‌کنم که مادرِ امیر(امین زندگانی) است.

این مجموعه تلویزیونی بعد از سریال «یادآوری» دومین کار تولیدی شبکه آی‌فیلم محسوب می‌شود که احتمالاً برای پاییز و زمستان آماده پخش خواهد شد. این روزها گروه در شمال روزهای آخر تصویربرداری را سپری می‌کنند. ملکوان هم نام یک ملکی در چالوس و منطقه‌ای در چالوس است. علاوه بر فریبا متخصص، بازیگرانی چون امین زندگانی، داریوش فرهنگ، پرویز فلاحی‌پور و نازنین فراهانی جلوی دوربین احمد معظمی حاضر شده‌اند. گفته می‌شود «ملکوان» سریالی متفاوت از کارهایی است که روی آنتن رفته و مخاطب شاهد فضاها و موقعیت‌های وحشت هم در جریان پخش خواهد بود.

فریبا متخصص این روزها در رادیو نمایش کار گویندگی سریال‌های نمایشی را انجام می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.