شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

«دریان، دیار یاران»

تنها شهر خودگردان کشور سوژه یک مستند شد

مستند دریان، دیار یاران

سینماپرس: فیلمبرداری مستند «دریان، دیار یاران» که درباره‌ تنها شهر خودگردان کشور با نام دریان است به پایان رسیده و این فیلم وارد مرحله تدوین شده است.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری مستند «دریان، دیار یاران» به کارگردانی رهبر قنبری که درباره‌ تنها شهر خودگردان کشور با نام دریان است به پایان رسیده و این فیلم وارد مرحله تدوین شده است.

قنبری درباره ساخت مستند جدید خود اظهار کرد: چندی پیش فیلمبرداری مستند «دریان، دیار یاران» به پایان رسید و در حال حاضر حنیف شهپرراد مشغول تدوین این فیلم است.

وی درباره موضوع این مستند گفت: «دریان، دیار یاران» درباره‌ تنها شهر خودگردان کشورمان است که تمامی هزینه‌های اداره آن توسط مردم شهر و دوستداران آن تامین می‌شود، به‌گونه‌ای که اکنون این شهر علی‌رغم وسعت بسیار کم و جمعیتی در حدود ۴۵۰۰ نفر به یکی از قطب‌های اقتصادی در شمال غرب کشور تبدیل شده و شهرداری آن که منتخب مردم است، طرح‌های توسعه بسیاری را در پیش روی خود دارد.

عوامل تولید این مستند عبارتند از پژوهشگر و کارگردان: رهبر قنبری، فیلمبردار: علی شهریاری، مدیر تولید: حسن ناطقی، مدیر تدارکات: قادر نظامی، مجری طرح: علی نجاریان، دستیار و برنامه ریز: امیر رحمت حیدری، دستیار فیلمبردار: جواد کسانی، صدابردار: حمید رحمت حیدری، تدوینگر: حنیف شهپرراد، تهیه‌کننده: حسن نجاریان، سرمایه‌گذار: اکبر شفائی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.