یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

مدیر برنامه حامد زمانی مطرح کرد؛

تکذیب دستگیری حامد زمانی به دلیل حمل مواد مخدر

نماهنگ آزادی با صدای حامد زمانی

سینماپرس: حسین پیرعلی دستگیری حامد زمانی به دلیل حمل مواد مخدر را تکذیب کرد

به گزارش سینماپرس، شایعه‌ای مبنی بر دستگیری حامد زمانی به دست پلیس فرودگاه در فضای مجازی پیچیده است. حتی برخی از خبرگزاری ها به این موضوع دامن زدند و بسیاری در صفحات شخصیشان از قاچاق مواد مخدر به دست این خواننده ارزشی کشورمان صحبت کردند؛ اما حسین پیر علی مدیر برنامه های حامد زمانی این موضوع را تکذیب می کند.

پیرعلی در این باره به خبرنگار ما گفت: این شایعه به هیچ عنوان صحت ندارد؛ داستان از این قرار است که روز پنجشنبه ما برای سفر به کرمان در فرودگاه مهرآباد بودیم. یکی از اعضای تیم ما با استوار نیروی انتظامی درگیری لفظی پیدا کرد. حامد زمانی در این بین ورود کرد و استوار به حامد زمانی گفت دخالت نکند. بین این دو نفر درگیری ایجاد شد و ماجرا به اتاقِ پلیس در فرودگاه کشیده شد و البته پس از آن به دادسرا هم رفتیم.

وی افزود: در این بین یکی از بچه های تیم ما که استوار نیروی انتظامی با وی درگیر شده بود، از اتفاقات رخ داده فیلم گرفت و آن را منتشر کرد. البته این کار درستی نبود و نباید فیلم را بچه های ما منتشر می کردند. همین موضوع باعث شد، چنین شایعاتی پیش بیاید. هرچند فیلم هایی از این ماجرا در خود اداره نیروی انتظامی موجود است.

پیر علی درباره شایعه حمل مواد مخدر بیان کرد: نمی دانم شایعه حمل مواد مخدر زاییده فکر کیست؟ البته سازنده این شایعات به زودی مشخص می شود؛ اما کل اتفاقاتی که برای ما افتاد در اتاق پلیس در فرودگاه تصویربرداری شده است. من قویاً شایعه دستگیری حامد زمانی به دلیل حمل مواد مخدر را تکذیب می‌کنم. چنین موضوعی اصلا صحت ندارد. همانطور که گفتم دعوا بین یکی از اعضای گروه ما و پلیس فرودگاه بود و حامد مشکلی در ابتدا نداشت. حامد زمانی تنها برای حل مسئله ورود کرد؛ اما متاسفانه کار بالا گرفت و حتی ما مجبور شدیم به خاطر این درگیری به دادسرا برویم.

وی تصریح کرد: فشار فراوانی به دلیل ویدئوی منتشر شده به ما تحمیل شد. بچه‌های تیم ما نباید فیلم را منتشر می‌کردند. این اتفاق افتاد و یکسری اکانت تقلبی در توئیتر خود را پلیس معرفی و یکسری شایعات را منتشر کردند. گفته بودند حامد زمانی در حال انتقال مواد مخدر از تهران به کرمان بوده است! ما تنها برای اجرای یک برنامه به کرمان رفته بودیم؛ که البته با این اتفاقات و معطلی‌ها به آن نرسیدیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.