یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴

روی آنتن شبکه دو؛

زوج‌های درگیر بی‌وفایی در «هزار راه نرفته»

هزار راه نرفته

سینماپرس: برنامه این هفته «هزار راه نرفته» در ادامه سلسله برنامه هایی با موضوع بی وفایی و بدعهدی در زندگی زناشویی در بخش های متعددی روانه آنتن خواهد شد.

به  گزارش سینماپرس، انواع و نمونه هایی از بی وفایی و عوامل ایجاد کننده این معضل خانوادگی در برنامه های هفته گذشته توسط روانشناسان برنامه «هزار راه نرفته» بررسی شد و این هفته در برنامه هایی که از شنبه ۵ مرداد تا سه شنبه ۸ مرداد روانه آنتن می شود این مساله در بخش های متعددی پی گرفته خواهد شد.

علاوه بر حضور زوجی که به دلیل نابلدی و نداشتن مهارت های لازم هر ۲ در فرازهایی از زندگی مرتکب اشتباهاتی شده اند، بانویی مهمان برنامه است که با بی وفایی همسر روبرو شده است. در این بخش از برنامه با حضور شهریار شهیدی و محمدعلی مظاهری درباره آسیب های این اتفاق و اعتماد بیش از اندازه و بی دلیل همسران صحبت خواهد شد.

این هفته همچنین درباره معیارهای صحیح انتخاب همسر بحث خواهد شد تا جوانان هنگام انتخاب همسر به مواردی توجه کنند که در زندگی واقعی بیشتر مورد نیاز است و خیال پردازانه و رویایی با این مساله روبرو نشوند.

پخش دومین بخش از گردهمایی بی وفایی یکی دیگر از تدارکات «هزار راه نرفته» در این هفته است که با حضور خانم ها و آقایان متاهل برگزار می شود. در میان شرکت کنندگانِ این گردهمایی افرادی هم حضور دارند که یا مرتکب بی وفایی شده و یا به آن دچار شده اند و تجربه های عینی خود از این مساله را بیان می کنند.

محور این گردهمایی بخشش است و اینکه آیا بخشش می تواند صورت بگیرد، چه تعریفی دارد و در چه حد عملی است. مجری کارشناس این بخش لیلا عزیزی است و در لابلای این گردهمایی صحبت های علی صاحبی در این زمینه پخش خواهد شد.

«هزار راه نرفته» کاریست از گروه خانواده به تهیه کنندگی ناهید سادات‌ شریفی که از شنبه تا سه‌شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود و بازپخش این برنامه همان روز ساعت ۲۳:۳۰ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.