دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷

به کارگردانی سید جمال سید حاتمی؛

«محکومین۲» از نیمه دوم شهریور روی آنتن می‌رود

سریال "محکومین"

سینماپرس: پخش «محکومین۲» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه کنندگی بهروز مفید به نیمه دوم شهریورماه رسید.

به گزارش سینماپرس، تدوین بیش از نیمی از سریال «محکومین۲» به کارگردانی سیدجمال سید حاتمی و تهیه کنندگی بهروز مفید انجام شده است و به احتمال فراوان این سریال یکی از گزینه‌های پخش در اواخر شهریور ماه است.

مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق از موضوعات اصلی این سریال است که به قلم مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی به نگارش درآمده است.

مجموعه تلویزیونی «محکومین ۲» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده است.

صداگذاری و موسیقی به ترتیب توسط مهدی جودی و مسعود سخاوت دوست در حال انجام است.

هر قسمت از این سریال یک اپیزود و هر اپیزود دو بازیگر اصلی دارد و تعداد قسمت و بازیگران آن از «محکومین ۱» بیشتر است. به طوری که در فصل دوم این سریال حدود ۵۰۰ بازیگر حضور خواهند داشت که ۸۰ نفر ایفاگر نقش اصلی و مابقی بازیگران فرعی محکومین خواهند بود. موضوع محوری در «محکومین ۱» مجازات جایگزین بود، اما فصل دوم این مجموعه به طلاق اختصاص دارد و در این فصل سیما تیرانداز، رابعه مدنی، شهره لرستانی و ... بازی می‌کنند.

نازنین فراهانی، مریم کاظمی، مزدک رستمی، بیژن بنفشه خواه، حسین محب اهری، نگار عابدی، محمد شیری، علیرضا جعفری، نادر فلاح، حسین سلیمانی، مریم بوبانی، علیرضا استادی، معصومه قاسمی پور، بهراد خرازی، مهری آل اقا، محمود جعفری، افسانه ناصری، جمشید صفری، ژاکلین آواره و ... از بازیگران این سریال اپیزودیک هستند.

سریال «محکومین ۲» به نویسندگی مجید اسماعیلی پارسا و امیر محمد عبدی تولید شد.

به گزارش فارس، در «محکومین ۱» که سال ۹۶ از شبکه یک سیما پخش شد،   لیلا زارع بازیگر ثابت بود و در هر اپیزود با توجه به فیلمنامه، بازیگران جدیدی ایفای نقش می‌کردند. مسعود کرامتی، تینو صالحی، حسین مهری، علی شادمان، محمد حاتمی، مسعود کرامتی، بهادر مالکی، شیدا خلیق، سوگل قلاتیان، افسانه تهرانچی، پریسا راد، مسعود میرطاهری، امین میری، ‌ آشا محرابی، سپیده خداوردی، پژمان بازغی، سیروس گرجستانی، ساغی زینتی، آتش تقی‌پور، مریم کاویانی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، نگین معتضدی، بهرام ابراهیمی، حسین محجوب، مریم سعادت، شبنم قلی‌خانی، ملیکا شریفی نیا، بیژن بنفشه خواه، جعفر دهقان، علیرام نورائی  و ... نیز در اپیزودهای دیگر این سریال حضور داشتند.

۲۲ قسمت از سریال اپیزودیک محکومین توسط سیدجمال سید حاتمی و ۸ قسمت دیگر توسط حسین قناعت تولید شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.