دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

همبازی با دی کاپریو؛

دنیرو به «قاتلان ماه کامل» ملحق شد

مارتین اسکورسیزی - رابرت دنیرو

سینماپرس: رابرت دنیرو به فیلم جدید مارتین اسکورسیزی پیوست و همبازی لئوناردو دیکاپریو شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از مووی وب، «مرد ایرلندی» فیلم جدید مارتین اسکورسیزی هنوز اکران نشده است، اما اعلام شده که این کارگردان در حال کار بر روی پروژه بعدی خود است.
«قاتلان ماه کامل» فیلم بعدی این کارگردان است که لئوناردو دی کاپریو بازیگر محبوب وی، در آن ایفای نقش می‌کند. به تازگی نیز اخباری منتشر شده که رابرت دنیرو هم به این پروژه اضافه شده و ساخت آن از بهار سال ۲۰۲۰ (۱۳۹۹) آغاز خواهد شد. مراحل پیش ساخت این فیلم از ماه نوامبر (آبان)، درست در زمانی که فیلم «مرد ایرلندی» اکران می‌شود، شروع می شود. فیلم مرد ایرلندی به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته برای جوان سازی بازیگران، به تعویق افتاده است.

رابرت دنیرو در این فیلم نقش ویلیام هیل را بازی خواهد کرد و داستان این فیلم نیز حال و هوای سال ۱۹۲۰ در منطقه اوکلاهاما خواهد بود. این اولین همکاری او با دی کاپریو نیست و پیش از این در فیلم درام «زندگی این پسر» در سال ۱۹۹۳ ایفای نقش کرده است که در آن فیلم، دنیرو نقش پدر خوانده دی کاپریو را بازی می‌کرد.

این فیلم برای اسکورسیزی اولین فیلمی خواهد شد که دیکاپریو و دنیرو را همزمان در خود جای داده است. اما هر دوی آن‌ها پیش از این با اسکورسیزی همکاری داشته اند. دی کاپریو آخرین بار در فیلم «گرگ وال استریت» با اسکورسیزی کار کرده است، و «مرد ایرلندی» نیز آخرین همکاری دنیرو با مارتین است.

کمپانی پارامونت پیکچرز فیلم «قاتلان ماه کامل» را منتشر خواهد کرد و پیش بینی می‌شود این فیلم در پاییز یا زمستان سال ۲۰۲۰ اکران شود. گفتنی است فیلم مرد ایرلندی نیز برای شبکه نتفلیکس است که برای حضور در جوایز سینمایی به صورت محدود اکران خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.