دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴

محمد زارع مطرح کرد:

«نقطه» به انیمیت رسید/ مردمانی که فیزیک‌شان دگرگون شده است

انیمیشن نقطه

سینماپرس: محمد زارع از ساخت انیمیشنی با موضوع تاثیرات تکنولوژی روی زندگی انسان ها خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمد زارع از ساخت انیمیشن جدیدش با نام «نقطه» خبر داد و به صبا عنوان کرد: این انیمیشن با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در دست ساخت و مدت زمان آن ۱۰ دقیقه است و برای حضور در جشنواره های داخلی و خارجی تهیه می شود.

وی درباره موضوع این انیمیشن توضیح داد: داستان این انیمیشن در آینده ای نه چندان دور اتفاق می افتد که استفاده از تکنولوژی و دنیای دیجیتال فراگیر شده است، انسان ها بر خلاف زندگی مجازی شلوغ و پرهیاهو، در زندگی واقعی تنها و افسرده هستند و در خانه های مرتفع و دور از دسترس دیگران زندگی می کنند. آناتومی بدن انسان ها به دلیل استفاده بیش از حد از ابزار تکنولوژی تغییر یافته، بالاتنه آنها به سمت پایین خم شده و روبروی خود را نمی توانند ببینند. آسمان و طبیعت به دلیل استفاده بشر از خودروهای برقی دارای آب و هوای خوب و زیبایی خاصی است، اما متاسفانه دایره دید مردم بیشتر از اطراف پاهایشان نیست. در این بین مردی را می بینیم که طی اتفاقی متوجه زیبایی طبیعت می شود و در ادامه تلاش می کند با روش های مختلف لذت بیشتری از این زیبایی ببرد اما برای این هدف باید بهای بزرگی پرداخت کند.

این انیماتور روند تولید انیمیشن «نقطه» را اینگونه بیان کرد: تکنیک این انیمیشن استاپ موشن است که در این تکنیک شخصیت های انیمیشن به صورت عروسکی انیمیت و عکس برداری می شوند.

زارع در پایان خبر داد: به احتمال زیاد هفته دیگر انیمیت و تصویربرداری کار را شروع می کنیم که تقریبا این بخش ۲ ماه طول می کشد و از مهر ماه وارد مرحله پس تولید می شویم که این مرحله شامل ساخت جلوه های ویژه، موسیقی و تدوین کار است. امیدوارم تا اوایل زمستان مراحل تولید این انیمیشن به پایان رسد.

عوامل انیمیشن «نقطه» عبارتند از کارگردان: محمد زارع، نویسنده فیلمنامه: زهرا رضوی و محمد زارع، انیماتور: مهران زعیم و محمد زارع، ساخت دکور: محمد زارع، رعنا واعظی، مهدی یاورزاده، آیدین پورعلی و محمد اسماعیل پور، ساخت عروسک: مهران زعیم، امیر واحدی، پگاه ایزدیان، پری روحانی و محمد زارع، طراح کاراکتر: مسعودصباحی، طراح کانسپت و فضا: هادی جوانشیر، مدیرتصویربرداری: امیر پورحکمت، دستیار کارگردان: رعنا واعظی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.