سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

علیرضا مسعودی خبر داد؛

پای داعش به یک سریال طنز باز شد/ تصویربرداری «آخر خط» در سوریه

مجموعه تلویزیونی «آخر خط»

سینماپرس: علیرضا مسعودی کارگردان سریال «آخر خط» ضمن تشریح بخشی از فضای داستانی این مجموعه، از تصویربرداری آن در سوریه خبر داد.

به گزارش سینماپرس، درباره تصویربرداری سریال «آخر خط» و اینکه چقدر از تولید این سریال باقی مانده است، به مهر گفت: بخش تصویربرداری ایران در این سریال پایان یافته است و بخش‌هایی درخارج از کشور داریم که به زودی تصویربرداری آن را شروع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در بخش‌های خارج از کشور به سوریه و لبنان می‌رویم و باید شهرک اشغال شده یا جنگ‌زده‌ای را پیدا کنیم چون داستان در بخشی از قصه به داعش مربوط می‌شود.

این نویسنده و کارگردان درباره اینکه چه زمانی قسمت‌های خارج از کشور را تصویربرداری می‌کنند، گفت: ما اوایل شهریور به سوریه می‌رویم تا بخش‌های مرتبط با داعش را بگیریم البته هرچقدر زودتر برویم برای ما بهتر است اما تا اوایل شهریور صبر می‌کنیم تا شرایط مورد نظرمان فراهم شود.

این کارگردان در پایان گفت: ما تا ۱۰ خرداد تصویربرداری بخش‌های مرتبط با ایران را تمام کردیم و حالا منتظریم تا شرایط فراهم شود و ادامه بخش‌های مرتبط با خارج از کشور را هم تصویربرداری کنیم.

علی صبوری، شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری مهران رجبی و امیر غفارمنش  در این سریال بازی می‌کنند.

مجموعه «آخر خط» مضمونی کمدی و طنز دارد و داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل جرمی به زندان می‌افتند و تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.