چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

با اعلام برادران‌وارنر؛

بازیگران جدید پروژه «تام و جری» معرفی شدند

راب دلینی و کن جیونگ

سینماپرس: گروهی دیگر از بازیگران هالیوود به تیم تولید لایواکشن «تام و جری» اضافه شدند تا ساخت این پروژه محبوب استودیوی برادران وارنر وارد مرحله تازه‌ای شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوودریپورتر، پروژه لایواکشن «تام و جری» استودیوی برادران وارنر با اضافه شدن گروه دیگری از بازیگران به تولید خود نزدیک‌تر شد. بر اساس اخبار منتشر شده کن جیونگ، راب دلینی و پالاوی شاردا جدیدترین بازیگرانی هستند که به این پروژه اضافه شده‌اند. پیش از این حضور مایکل پنا، کالین جست و کلویی گریس‌مورتس در این فیلم که کارگردانی آن را تیم استوری برعهده دارد، قطعی شده بود.

بر اساس خلاصه داستانی که قبلا منتشر شده، قصه لایواکشن «تام و جری» از این قرار است که این موش و گربه از خانه خود بیرون انداخته شده و مجبور به نقل مکان به هتلی شیک در نیویورک می‌شوند. از سوی دیگر کارمندی شلخته و دغل‌کار در استخدام این هتل است که در آستانه اخراج قرار دارد و تنها در صورتی می‌تواند شغل خود را نجات دهد که جری را پیش از برگزاری یک مراسم عروسی مجلل در هتل، از آنجا بیرون کند. راه حل او برای خلاص شدن از دست جری به خدمت گرفتن تام است.

مجموعه کارتون‌های کوتاه «تام و جری» اولین بار در دهه ۴۰ و به همت ویلیام هانا و جوزف باربارا خلق شدند؛ قصه‌ای با محوریت گربه‌ای خانگی به نام تام و درگیری‌های بی‌پایانش با موشی به نام جری. ۷ عدد از این کارتون‌ها در خلال سال‌های ۱۹۴۳ تا ۱۹۵۳ میلادی، ۷ جایزه اسکار را به ارمغان آوردند و این دو کاراکتر کارتونی آرام آرام به نمادی فرهنگی تبدیل شدند. اولین فیلم بلند این کارتون‌ها نیز در سال ۱۹۹۳ و با نام «تام و جری: فیلم» منتشر شد.

کن جیونگ کمدین و پزشک آمریکایی‌ست که بازی‌هایش در مجموعه فیلم‌هایی «خماری» و سریال «اجتماع» شبکه NBC، نام او را به عنوان بازیگر تثبیت کرد. او اخیرا مجموعه ویژه‌ای از استندآپ کمدی‌های خود را در قالب بسته‌ای به نام «تو مرا کامل می‌کنی، هو» از شبکه نتفلیکس عرضه کرده است.

راب دلینی نیز که سال گذشته با کاراکتر پیتر نقشی کوتاه و البته به یاد ماندنی در «ددپول۲» بازی کرده بود از روز جمعه ۲ آگوست با اکشن «هابز و شاو» روی پرده‌های سینما حضور خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.