چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰

روی آنتن شبکه چهار؛

پوران درخشنده مهمان «شب سینما» شد

شب های هنر

سینماپرس: پوران درخشنده، تهیه‌کننده و کارگردان سینما، مهمان دومین قسمت از سری جدید برنامه «شب سینما» می‌شود.

به گزارش سینماپرس، با از سرگیری پخش مجموعه برنامه‌های «شب‌های هنر»، پخش سری جدید «شب سینما» نیز از سوم مرداد آغاز شده است و در دومین قسمت این برنامه که پنجشنبه، ۱۰ مرداد روی آنتن می‌رود، موضوع تاثیرات جامعه بر قهرمان و تاثیرات قهرمان بر سبک زندگی و جامعه با حضور یک کارگردان و یک کارشناس بررسی می‌شود.

امیرحسن ندایی مجری «شب سینما» این هفته میزبان پوران درخشنده، تهیه‌کننده و کارگردان سینما و سهیلا نجم استاد دانشگاه، پژوهشگر و مترجم می شود و با آنها درباره موضوع برنامه گفت‌وگو می‌کند.

همچنین در یک گفت‌وگوی زنده تلفنی با مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی، آخرین اخبار و رخدادهای سازمان سینمایی بازگو می شود.

در بخش یک گذر یک خاطره این هفته شب سینما که به بزرگداشت پیشکسوتان سینما اختصاص دارد، کارهای هنرمند فقید، عزت‌الله انتظامی در قالب یک کلیپ مرور می شود.

مصاحبه و گزارش پیرامون موضوع برنامه و مروری بر آخرین اخبار سینمای ایران از زبان عرفان قاسمی مجری بخش خبر از دیگر بخش‌های مجله شبانگاهی «شب سینما» است.

«شب سینما» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا توسلی محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.