یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

سینمای کودک مشکلات و راهکارها/۴

لولاکی: جشنواره فیلم کودک یک دورهمی است و هیچ نفعی برای رشد سینمای کودک و نوجوان ندارد/ شعارهای مدیران سینمایی وضعیت بغرنج سینمای کودک را بهبود نمی بخشد

عرفان لولاکی

سینماپرس: عرفان لولاکی تهیه کننده آثار انیمیشن همزمان با برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان با انتقاد از شرایط بحرانی سینمای کودک در کشور گفت: جشنواره فیلم کودک یک دورهمی است و هیچ نفعی برای رشد سینمای کودک و نوجوان ندارد؛ به عنوان مثال خود ما سال گذشته زمانی که فیلم مان وارد جشنواره شد فکر می کردیم مسئولان از اکران اثرمان حمایت می کنند اما وضعیت اکران از سال های قبل بدتر شد و هیچ فکری تخصیص اکران مناسب فیلم های کودک از سوی مسئولان اندیشه نشد.

به گزارش سینماپرس، «محمدرضا عباسیان» تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «دوران» در قسمت جدید این مجموعه با مهدی کلانتری درباره نفت شیل در آمریکا گفت‌وگو خواهد کرد.

عباسیان درباره این قسمت از برنامه «دوران» گفت: در این برنامه با مهدی کلانتری معاون توسعه و عملیات اکتشاف نفت پاسارگاد و مدیر سابق رشد و توسعه شرکت Hess آمریکا به گفت و گو خواهیم نشست.

وی افزود: در ادامه «گاوچرانهای سنگ نفت» به کارگردانی تامی تیلور پخش می شود، مستندی که سال ۲۰۱۷ در آمریکا تولید شده است و پیشگامانی را نشان می دهد که در رنسانس انرژی کمک کرده‌اند.

مجموعه «دوران» از تولیدات شبکه مستند سیما یکشنبه ساعت ۲۱ روانه آنتن تلویزیون می‌شود و بازپخش آن روز دوشنبه ساعت ۹ خواهد بود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.