یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

دنیای هالیوود

شاخص‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۹ که نادیده گرفته شدند+ تصاویر

هالیوود

سینماپرس: سینما در کنار فیلم‌های معروف و مورد انتظار مخاطبان فیلم‌هایی هم دارد که با وجود حرفه‌ای بودن و نظر مثبت منتقدان کمتر دیده شده اند.

به گزارش سینماپرس، سال ۲۰۱۹ تا کنون سال خوبی برای سینما بوده است. فصل پاییز نیز در راه است و فیلم‌های مورد انتظار زیادی مثل «مرد ایرلندی» برای اکران وجود دارد. تا به اینجای کار هم فیلم‌های زیادی مثل «گلوریا بل» و «ما» اکران خود را پشت سر گذاشته اند و فیلم‌های دیگری مثل «میانه تابستان» و «روز و روزگاری در هالیوود» در حال اکران هستند.

در این میان فیلم‌های بسیار خوبی نیز هستند که به دلایل مختلف نادیده گرفته شدند. شاید بعضی از آن‌ها به اندازه کافی خوب نبودند و یا قربانی تاریخ انتشار نا مناسب شده اند. در ادامه فیلم‌هایی که امسال صحبتی از آن‌ها نشد و نادیده گرفته شدند را خواهید دید که شاید برای شما جذاب باشند.

۱) پوست SKIN
جیمی بل از آن دسته بازیگرانی است که نادیده گرفته شده است، او در فیلم سینمایی بیلی الیوت نقش اصلی داشت و در فیلم «دشمن هالام» هم حضور موفقی داشت، اما کمتر کسی فکر می‌کرد که او این کارش را دوباره تکرار کند. او در این فیلم نقش شخصی به اسم میلر را دارد که در سن ۱۴ سالگی یه یک «کله پوستی» تبدیل می‌شود و ۱۶ سال درگیر ماجراهای نژاد پرستی با یک سازمان در این راستا می‌شود اما مسئولیت پدر شدنش به او انگیزه می‌دهد که نژاد پرستی را رها کند. امتیاز این فیلم از سایت راتن تومیتو ۷۴ درصد است.

شاخص‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۹ که نادیده گرفته شدند+تصاویر

۲) آخرین مرد سیاه پوست در سانفرانسیسکو Last Black man in San Francisco

یکی از تلخ‌ترین و ناراحت کننده‌ترین لحظه‌های سینمای امسال بدون شک در این فیلم رقم خورده است. این فیلم که در جشنواره ساندنس به نمایش در آمد، به عنوان یک فیلم مستقل فروش خوبی داشت، اما هنوز هم به دلیل نداشتن توزیع کننده در بسیاری از کشورها گمنام باقی مانده است. این فیلم در مورد یک آمریکایی- آفریقایی جوان به نام جیمی است که خانواده او از خانه قدیمی شان در سان فرانسیسکو آواره شده اند. فیلمبرداری خوبی که انجام شده تاثیر بسیاری در تحرک و اثر گذاری فیلم داشته است. این فیلم که حتی ممکن است نام آن را نشنیده باشید، از سایت راتن تومیتو امتیاز خارق العاده ۹۳ از صد و همچنین ۷.۸/۱۰ را دریافت کرده است.

شاخص‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۹ که نادیده گرفته شدند+تصاویر

۳) ناپدید شدن The Vanishing

اخیرا فیلم‌های زیادی در مورد فانوس‌های دریایی ساخته شده است. این فیلم که در ابتدا به نام نگه دارنده‌ها بود، داستان جزایری را روایت می‌کند که سه مرد نگهبان ناقوس‌ها در آن ناپدید شده اند و هیچگاه جسدی از این نگهبان‌ها پیدا نشد. این فیلم به خوبی فضا و محیط این جزیره را به تصویر کشیده است و شما را تا یک پایان خوب با خود همراه می‌کند.  

جرارد بالتر که فیلم‌های اکشن و ضعیف زیادی بازی کرده است در این فیلم خوش درخشیده است و با تزریق حس‌های رازآلودی، سوءظن، گناه کاری و... این فیلم یکی از شگفتانه‌های سینمای امسال بود که اگر به فیلم‌های راز آلود علاقه دارید این بهترین گزینه برای شماست.

شاخص‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۹ که نادیده گرفته شدند+تصاویر

۴) اسب وحشی The Mustang

لور ده کلرمون-تونر بازیگری که پا به فیلم سازی گذاشته است، اولین تجربه فیلم سازی خود را خوب رقم زده است. اسب وحشی یکی از بزرگترین فیلم‌های جشنواره فیلم ساندنس بود که روی یکی از روش‌های درمان منحصر به فرد زندانی‌ها تمرکز دارد؛ داستان مردی زندانی به نام رومن کلمن که به او فرصت مشارکت در برنامه نوتوانی مثل تمرین به اسب‌های وحشی داده می‌شود. این فیلم دیالوگ زیادی ندارد و بیشتر روی احساسات متمرکز شده است. این فیلم با فیلم‌های سبک زندانی بسیار فرق دارد و درام بودن این فیلم آن را متمایز کرده است.

شاخص‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۹ که نادیده گرفته شدند+تصاویر

۵) هیچ وقت پیر نشو Never Grow Old

ایوان کاواناکارگردان ایرلندی، این فیلم وسترن را کارگردانی کرده و خودش نیز نویسندگی آن را انجام داده است. این فیلم در مورد مرد ایرلندی به نام پاتریک تیت است که کار کفن و دفن را در یک شهر آرام بر عهده دارد. تا اینکه یک گروه تبهکار به این شهر می‌آید و شغل پاتریک رونق می‌گیرد، اما به تدریج خانواده او نیز در معرض خطر قرار می‌گیرند. این فیلم به طور ناگهانی با وجود نظرات مثبت منتقدان نادیده گرفته شد که دلیل آن هم عدم وجود توزیع کننده خوب و اسم نامناسب برای فیلم عنوان شده است. امتیاز این فیلم ۹۲ از صد است.

شاخص‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۹ که نادیده گرفته شدند+تصاویر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.