دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴

تکرار تاریخ!

بازی سیاسی چند سینماگر در حمایت از یک فیلمساز معلوم الحال!

حامیان رسول اف

سینماپرس: در یک نمایش سیاسی تعدادی سینماگر رسول اف را تا دادگاه همراهی کردند و شویی در تقابل با قانون اجرا نمودند.

به گزارش سینماپرس روز ۱۴ مرداد پیش از آخرین مهلت تقاضای تجدیدنظر در پرونده محمد رسول اف، فیلمساز معلوم الحالی که به واسطه ساخت آثار پر شائبه و به اتهام فعالیت تبلیغاتی علیه نظام در حال گذران مراحل قضایی رسیدگی به پرونده اش است در یک حرکت مشکوک تعدادی سینماگر وی را تا دادگاه همراهی کردند و خواستار رفع محکومیت وی شدند!

حضور این سینماگران در مقابل دادگاه که بیشتر یک بازی رسانه ای را تداعی می کند، می تواند شائبه ایجاد تقابل با قوه قضائیه در پوشش شعارهای به ظاهر صنفی را ایجاد نماید. شائبه ای که با حضور همین فیلمسازان  در جریانات سیاسی سال های گذشته همانند فتنه ۸۸ و بازی های سیاسی سال ۹۲ تقویت می شود.

در حالی که بسیاری از سینماگران کشور در بیکاری مفرط به سر می برند و موج انتقادات و اعتراضات سینماگران نسبت به عملکرد دولت تدبیر و امید بالا گرفته است، معلوم نیست چرا دغدغه صنفی این جمع به جای پیگیری مشکلات عدیده سینماگران متوجه یک فرآیند قانونی شده و با ایجاد نمایش های خیابانی وارد بازی های سیاسی آن هم در تقابل با قانون شده اند!

برچسب‌ها

نظرات

  • علی ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۹
    0 0
    سلام جالبه که اغلب حامیان محمد رسولف همونایی هستن که در سالای گذشته حمایت جلال رسولف مدیرعامل بانک اینده یا پسرش احسان و داشتن!!! خنده داره والله

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.