سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

در بوستان شقایق؛

نشاط و شادابی ورزش صبحگاهی با دوشنبه‌های ورزشی

پویش دوشنبه‌های ورزشی رادیو ورزش در بوستان شقایق

سینماپرس: پویش دوشنبه‌های ورزشی رادیو ورزش و سازمان ورزش شهرداری تهران به میزبانی منطقه ۱۹ با هدف ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی ورزش صبحگاهی در بوستان شقایق برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، ابوذر مارکولایی گزارشگر رادیو ورزش درباره پویش دوشنبه های ورزشی رادیو ورزش گفت: روز دوشنبه ۱۴ مرداد بوستان شقایق منطقه ۱۹ میزبان صدها تن از شهروندان علاقه مند به ورزش بود که در پویش دوشنبه های ورزشی شرکت کردند. در این ویژه برنامه ورزشی بسیاری از پیشکسوتان ورزشی در کنار سایر شرکت کنندگان به ورزش صبحگاهی پرداختند.

علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ که در جمع حاضران ورزشی شرکت کرده بود در مورد این پویش توضیح داد: ورزش های صبحگاهی سبب ایجاد انرژی مضاعف در بدن می شود. به ویژه افرادی که باید صبح به محل کار خود بروند با انجام ورزش صبحگاهی می‌توانند با نشاط و روحیه بهتری روز خود را آغاز کنند و بسیار خوشحالم که این پویش مورد توجه قرار گرفته است.

مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در جمع شهروندان حاضر شد و ضمن تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای شهروندان برای بهره بردن از ورزش تاکید کرد: آثار اجتماعی و روانی ورزش در فرد عبارت است از کمک به وی در جریان اجتماعی شدن و سازگاری با محیط، کمک به فرد در تکامل شخصیت مناسب، پرکردن اوقات فراغت و جلوگیری از انحرافات اجتماعی، به خصوص در دوران جوانی، تصحیح و تکمیل اخلاق مناسب و آماده کردن فرد برای رعایت حقوق دیگران، کمک به فرد در جریان فرهنگسازی و داشتن فرهنگی مناسب.

پویش دوشنبه های ورزشی رادیو ورزش و سازمان ورزش شهرداری تهران با هدف افزایش مشارکت شهروندان در عرصه ورزش هر هفته دوشنبه در بوستان های منتخب سطح تهران برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.