سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸

کارگردان فیلم خبر داد؛

حضور احتمالی کیانو ریوز در دنباله‌های «سریع و خشن»

کیانو ریوز

سینماپرس: به گفته دیوید لینچ کارگردان فیلم سینمایی «سریع و خشن: هابز و شاو»، کیانو ریوز احتمالا در دنبال‌های بعدی این مجموعه سینمایی حضور خواهد داشت.

به گزارش سینماپرس به نقل از مووی وب، دیوید لینچ کارگردان فیلم سینمایی «سریع و خشن: هابز و شاو» می‌گوید، تقریبا قرار بود در فیلم سینمایی هابز و شاو حضور داشته باشد. این کارگردان همچنین گفت مدت‌ها قبل از ساخت این فیلم او و ریوز تا فیلمبرداری اولین سکانس با یکدیگر ارتباط داشته اند.

وقتی شایعاتی برای حضور کیانو ریوز در این فیلم مطرح شده بود با استقبال مخاطبان رو برو شد اما دواین جانسون مدت کوتاهی بعد از آن اعلام کرد که کیانو ریوز در این فیلم حضور نخواهد داشت. ریوز ظاهرا گفته می‌شد در این فیلم نقش یک تبهکاری که ادریس آلبا آن را بازی کرده بود ایفا کند اما به گفته دیوید لینچ، یک نقش تقریبا کوتاه به عنوان رئیس یک سازمان به نام اتئون را بازی کند.

او در ادامه گفت: قسمت راز آلود فیلم آنجاست که رئیس اتئون بدون نام و بدون مشخص شدن چهره در انتهای فیلم به مخاطب نشان داده می‌شود که یک پایان بندی خوب بود چرا که بعد از ماجرای هابز و شاو و بریکستون هنوز باید این ماجرا را حل کنیم که راز اتئون چیست و بعد از این چه کار خواهد کرد.

به این ترتیب ممکن است در آینده این نقش توسط کیانو ریوز بازی شود. کیانو ریوز روزهای شلوغی بسیاری را پشت سر می‌گذارد و بعد از فیلم سینمایی جان ویک ۳ به سراغ فیلم «بیل و تد» رفته است؛ ساخت قسمت چهارم فیلم سینمایی جان ویک تایید شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.