چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

خاطره بازی دیزنی با؛

پخش مجدد «تنها در خانه» و «شب در موزه» از شبکه استریم

تنها در خانه

سینماپرس: کمپانی دیزنی تصمیم دارد فیلم‌های سینمایی «تنها در خانه» و «شب در موزه» را از شبکه استریم خود پخش کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی دیزنی اخیراً با بازسازی و ساخت دوباره فیلم های کلاسیک خود مثل «علاءالدین» و «شیرشاه» موفقیت‌های خوبی را کسب کرده است. این کمپانی حالا می خواهد همین کار را با محصولات کمپانی فاکس قرن بیستم انجام دهد. دیزنی پیش از این، بخشی از امپراطوری فاکس را به ارزش ۷۱ میلیون دلار خریداری کرده بود.

با اعلام باب ایگر رئیس کمپانی دیزنی، فیلم‌های «شب در موزه»، «تنها در خانه»، «دفترچه خاطرات یک بی عرضه» و «دوجینش ارزان‌تر است» که از عناوین کلاسیک کمپانی فاکس هستند، قرار است دوباره ساخته شوند و از سرویس استریم نوپای این کمپانی به نام «دیزنی پلاس» پخش شود. باب ایگر در این باره گفت، آنها قصد دارند دیگر عنوان‌های فاکس را که بسیار گسترده است از این پلتفرم پخش کنند.

هنوز مشخص نیست که بازسازی این فیلم‌ها به صورت فیلم بلند برنامه ریزی شده و یا سریال تلویزیونی. سه فیلم سینمایی «شب در موزه» در مجموع ۵۴۰ میلیون در گیشه‌های شمال آمریکا فروخته است و تنها در خانه نیز ۴۹۰ میلیون فروش داشته است.

دیزنی با ساخت‌های مجدد فیلم‌ها غریبه نیست و بیشتر آن‌ها هم به صورت سینمایی نمایش داده می‌شوند. علاء الدین به کارگردانی گای ریچی از فروش یک میلیاردی عبور کرد. همچنین انیمیشن «شیر شاه» بعد از تنها سه هفته، نمایش به مرز فروش یک میلیارد دلار رسید. این استودیو همچنین اعلام کرد لایو اکشن کلاسیک «بانو و ولگرد» در ماه آوریل از این شبکه پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.