شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

اقدام شایسته انتظامی در مقابل تملق‌گویی یک مراسم/ نام مرا حذف بفرمایید

حسین انتظامی

سینماپرس: حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی در پی قرار گرفتن نامش در لیست بهترین چهره سال توسط یک مراسم موضع خود را در مواجهه با این تملق اعلام کرد و از مسئولان آن خواست تا نامش را از فهرست حذف کنند.

به گزارش سینماپرس یکی از اتفاقات شگفت انگیز روزهای اخیر قرار گرفتن نام حسین انتظامی با ۴ ماه سابقه مدیریت در سازمان سینمایی به عنوان نامزد چهره سال سینمای ایران بود. اقدامی تملق آمیز که بنا به اعلام دست اندرکاران یک سایت انتخاب نام انتظامی توسط تعدادی منتقد و روزنامه نگار سینمایی صورت گرفته است.

خوشبختانه انتظامی در اقدامی شایسته دست رد به سینه دست اندرکاران این مراسم زد و در پیامی به دبیر این مراسم نوشت: جناب آقای کثیریان، با سلام ضمن تشکر از محبت جنابعالی و عزیزانی که بنده را شایسته عنوانی افتخارآمیز دانسته اند ممنون می شوم نام مرا از فهرست چهره سال سینمای ایران حذف بفرمایید.

در ادامه این پیام آمده است: مستحضرید که نهایت افتخار مدیران اجرایی، خدمتگزاری به ساحت فرهنگ و هنر و اهالی گرانقدر این اقلیم است.   با احترام حسین انتظامی

در همین رابطه یکی از کانال های سینمایی در فضای مجازی نوشت: پر واضح است نسبت همکاری بلندمدت یکی از برگزارکنندکان این برنامه با رسانه منسوب به انتظامی، میزان مشارکت غیرشفاف سازمان سینمایی دولتی در این جشن شبه خصوصی و ضریب یارانه اختصاصی به سایت برگزارکننده جشن و... در این انتخاب بی تأثیر نبوده است.

لازم به ذکر است از سال گذشته تاکنون بسیاری از اهالی رسانه خواستار شفاف سازی چگونگی تأمین بودجه این آکادمی که با تشریفات بسیار در هتل های لوکس تهران برگزار می شود شده اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.