جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

ویژه برنامه جشنواره تولیدات مراکز استان‌؛

«هدهد» روی آنتن شبکه شما می‌رود

شبکه شما

سینماپرس: برنامه «هدهد» ویژه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما روی آنتن شبکه تلویزیونی «شما» می رود.

به گزارش سینماپرس، برنامه تلویزیونی «هدهد» ویژه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما  تا پایان این جشنواره، هر شب ساعت ٢١ به‌ صورت زنده از شبکه شما پخش می‌شود.

در هر قسمت از این برنامه از اعضای کمیسیون‌های مختلف جشنواره، اعضای هیات داوران و کارگردان‌های صاحب اثر در جشنواره برای حضور در برنامه دعوت به‌عمل می‌آید و ارتباط تلفنی با یکی از هنرمندان در هر قسمت از برنامه نیز از دیگر آیتم‌های «هدهد» است.

این برنامه در ایام برگزاری جشنواره از صبح تا ساعات پایانی روز روی آنتن خواهد بود. اجرای برنامه «هدهد» را محمود گبرلو بر عهده دارد.

**انتصاب اعضای هیأت داوری کمیسیون صدای جشنواره تولیدات مراکز

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، احکام اعضای هیأت داوری کمیسیون صدای بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز را صادر کرد.
علی دارابی در حکمی، اعضای هیأت داوران کمیسیون صدای بیست و دومین جشنواره تولدیات مراکز استان‌ها را منصوب کرد.

بر این اساس وحید کمالی به عنوان رئیس و ایوب آقاخانی، مهدی سالک اردستانی، شهریار کرمی، جهانشاه آل محمود، فریبا متخصص، احمد طبعی، رضا طاهری، مرتضی حافظی، مریم جلالی، گیتی کاوه، دکتر اخگری، دکتر نعمتی انارکی، دکتر میرزاپور، محمدرضا قربانی، شایسته چابکی و سعید معدن‌کن به عنوان اعضای هیأت داوری منصوب شدند.

در حکم دارابی خطاب به اعضای هیأت داوران کمیسیون صدا آمده است: امید است این جشنواره ضمن معرفی و کشف استعدادهای مراکز و ارزیابی وضع موجود، با مهندسی مهندسی و مدیریت فرهنگی، چشم‌انداز مطلوبی را برای مراکز استان‌ها فراهم کند.

حکم داوران کمیسیون فضای مجازی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در حکمی، اعضای هیأت انتخاب و داوری کمیسیون فضای مجازی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز را منصوب کرد.

علی دارابی حکم اعضای هیأت انتخاب و داوران کمیسیون فضای مجازی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها را صادر کرد.

به این ترتیب حمیدرضا زندی به عنوان رئیس کمیسیون منصوب شده است.  

همچنین محمد شریف‌خانی به عنوان رئیس هیأت انتخاب و نجفی سولاری، عباس حیدری، ایمان ترکاشوند، محمد شجائیان، حسن میثمی و سیدصالحی به عنوان عضو هیأت انتخاب کمیسیون فضای مجازی حکم انتصاب خود را دریافت کردند.

بر این اساس امیر خوراکیان، کمیل خجسته، علیرضا پورشکوری، منصور امینی و مسلم معین هم به عنوان داوران این کمیسیون منصوب شدند.

در بخشی از این حکم تصریح شده است: امید است این جشنواره ضمن معرفی و کشف استعدادهای مراکز و ارزیابی وضع موجود، با مهندسی مهندسی و مدیریت فرهنگی، چشم‌انداز مطلوبی را برای مراکز استان‌ها فراهم کند.

انتصاب اعضای هیأت داوری آثار پژوهشی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، احکام اعضای هیأت داوری آثار پژوهشی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز را صادر کرد.

علی دارابی در حکمی، اعضای هیأت داوران کمیسیون پژوهش (آثار پژوهشی) بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها را منصوب کرد.   بر این اساس مهندس علیزاده به عنوان رئیس و دکتر مجید ملکی‌تبار، دکتر مسعود مطلبی، دکتر علیرضا پویا، دکتر محمد مهدی لبیبی، دکتر احمد عبدالملکی، دکتر علی رجب‌زاده طهماسبی و دکتر محمد فتحی‌نیا به عنوان اعضای هیأت داوری این کمیسیون انتخاب شده‌اند.  

در حکم دارابی خطاب به اعضای هیأت داوران کمیسیون پژوهش آمده است: امید است این جشنواره ضمن معرفی و کشف استعدادهای مراکز و ارزیابی وضع موجود، با ارائه الگوهای صحیح، مهندسی و مدیریت فرهنگی، چشم‌انداز مطلوبی را برای مراکز استان‌ها فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.