جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲

در سومین گردهمایی «سوینا»؛

نمایش «آشغال های دوست داشتنی» برای نابینایان

آشغال های دوست داشتنی

سینماپرس: سومین گردهمایی «سوینا» (سینمای ویژه نابینایان) با اکران فیلم «آشغال های دوست داشتنی» میزبان هموطنان نابینا خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، سومین گردهمایی «سوینا» (سینمای ویژه نابینایان) با اکران فیلم «آشغال های دوست داشتنی» ۲۱ مرداد ماه در پردیس سینمایی چهارسو میزبان هموطنان نابینا خواهد بود. این رویداد هنری به همت «سوینا» (سینمای ویژه نابینایان) و همراهی عوامل تولید فیلم «آشغال های دوست داشتنی» وحمایت مدیریت پردیس سینما چارسو با توضیح صحنه در حین نمایش، نمایش داده می شود.

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون و موسس «سوینا» که چندی پیش با نمایش فیلم های «اجاره نشین ها» و «سرخپوست» میزبان جمعی از نابینایان بود این بار فیلم «آشغال های دوست داشتنی» را با اختصاص امکانات ویژه صوتی برای جامعه نابیانایان و مخاطبان «سوینا» در نظر گرفته است. در این برنامه نیما رییسی گفتارهای صوتی فیلم را همزمان با پخش فیلم به عهده دارد.

همچنین در پایان نمایش ویژه فیلم «آشغال های دوست داشتنی» از سایت «سوینا» با حضور امین تارخ و شبنم مقدمی رونمایی خواهد شد.

«سوینا» (سینمای ویژه نابینان) تصمیم دارد هر ماه در پردیس چارسو یکی از فیلم های روز و در حال اکران را برای هموطنان نابینا به نمایش بگذارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.