یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹

جشنواره ها؛

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت کارگاه های جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان

آرم جشنواره فیلم کودک و نوجوان*

سینماپرس: ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارگاه‌های سی و دومین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، پس از اعلام زمان ثبت‌نام کارگاه‌های بخش ملی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، ظرفیت کارگاه‌های فیلمنامه نویسی برای کودک و نوجوان (فرهاد توحیدی)، کارگاه دو روزه فیلمبرداری (سام سلیمانی)، کار و قوانین کار با مخاطب کودک و نوجوان (سعید نجاتی) و برآورد هزینه‌های تولید فیلم (علی شاه محمدی) تکمیل شده است و ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارگاه‌های فوق آغاز شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند همچون گذشته با مراجعه به وب سایت جشنواره، بخش کارگاه‌ها به آدرس‌ Www.workshop.icff.ir در این کارگاه‌ها یا سایر کارگاه‌هایی که هنوز ظرفیت‌شان تکمیل نشده است، ثبت نام کنند.

همچنین متقاضیان تمامی کارگاه‌هایی که تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند و یا در آینده ثبت نام خواهند کرد، ملزم هستند، رزومه خود را به آدرس ایمیل ICFFWORKSHOP@GMAIL.COM ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان کارگاه‌هایی که متقاضی بیش از ظرفیت دارند، بر اساس رزومه داوطلبان انتخاب خواهند شد.

متقاضیان بزرگسال هنگام ثبت نام به عناوین کارگاه‌های مختص کودک و نوجوان توجه و در بخش مختص به خودشان ثبت‌نام کنند.

همچنین کارگاه‌های جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، مختص ساکنان شهر اصفهان یا افرادی است که در مدت برگزاری کارگاه‌های جشنواره، به صورت شخصی امکان اقامت در اصفهان را دارا هستند.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ٢٨ مرداد تا ۴ شهریور ٩٨ به دبیری علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.