سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

بهروز مفید مطرح کرد:

تصویربرداری «بیگانه ای با من است» به جاده های کرج رسید

سریال بیگانه‌ای با من است

سینماپرس: تصویرداری سریال «بیگانه ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید در جاده های کرج ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، بهروز مفید، تهیه کننده «بیگانه ای با من است»، درباره آخرین وضعیت سریال  «بیگانه ای با من است» به صبا توضیح داد: حدود ۲۰ روز  از آغاز تصویرداری این سریال به کارگردانی احمد امینی می گذرد و تصویربرداری آن همچنان در مناطق مختلف تهران ادامه دارد.

وی افزود: گروه تولید، این روزها مشغول فیلمبرداری در جاده های کرج هستند.

تهیه کننده «بیگانه ای با من است» درباره پیوستن بازیگر جدید به ا ین سریال بیان کرد: تاکنون بازیگر جدیدی به پروه اضافه نشده است.

بهروز مفید که تهیه کنندگی سریال «محکومین ۲» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی را نیز برعهده دارد، در پایان درباره مراحل فنی این سریال گفت: «محکومین ۲» با توجه به آن که قرار است در ماه محرم و صفر از شبکه یک سیما پخش شود، مراحل پایانی به لحاظ فنی را طی می کند و در حال حاضر صداگذاری و موسیقی آن در حال انجام است.

داستان سریال ۳۰ قسمتی «بیگانه ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال های ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

شبنم قلی خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه از بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.