سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵

بازیگر پیشتازان فضا:

همکاری نکردن با تارانتینو دیوانگی محض است

کوئنتین تارانتینو در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹

سینماپرس: بازیگر «پیشتازان فضا» اعلام کرد که اگر پارامونت پیکچرز با تارانتینو همکاری نکند، یک دیوانگی محض است.

به گزارش سینماپرس به نقل از ایندی وایر، کوئنتین تارانتینو به طور شفاف اعلام کرد ساخت فیلمی از دنیای پیشتازان فضا، با درجه بزرگسال را به عنوان فیلم دهم و آخرش در ذهن می‌پروراند.

یکی از افرادی که به تازگی به این موضوع واکنش مثبت نشان داده، کارل آبرن است.

این بازیگر برای نخستین بار در سال ۲۰۰۹ در این فیلم به کارگردانی کارل مک کای ایفای نقش کرد و در دنباله‌های آن نیز به نام «پیشتازان فضا به سوی تاریکی» و «فراتر از پیشتازان فضا» بازی کرده بود. او در مصاحبه جدیدی اعلام کرده است اگر تارانتینو کارگردانی دنباله‌ای از این فیلم سینمایی را بر عهده بگیرد، کمپانی پارامونت بسیار خوش شانس خواهد بود.

او در این باره گفت: به نظرم اگر تارانتینو این فیلم را بسازد شگفت انگیز خواهد شد. او در حال حاضر یکی از هیجان انگیزترین فیلمسازان است و اگر او تمایلی به ساخت فیلم «پیشتازان فضا» نشان دهد، بسیار دیوانگی خواهد بود که پارامونت پیکچرز این اجازه را به وی ندهد.

گفتنی است فیلمنامه «پیشتازان فضا» توسط مارک اسمیت نوشته شده که به خاطر کارگردانی فیلم «از گور برخاسته» به کارگردانی آلخاندرو گونسالس ایناریتو با بازی لئوناردو دی کاپریو شناخته می‌شود. تارانتینو اعلام کرده بود بعد از تورهای خبری فیلم «روز و روزگاری در هالیوود» تصمیم خواهد گرفت که آیا فیلم «پیشتازان فضا» را کارگردانی کند یا نه.

فیلم دیگری که گفته می‌شود تارانتینو با آن به کارنامه کارگردانی خود پایان می دهد، سومین دنباله «بیل را بکش» است. اخیراً گفته شده بود که او تمایل دارد آخرین فیلم خود را در ژانر وحشت بسازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.