چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

اعتراض به وضعیت اکران؛

افتخار وزارت ارشاد و مسئولان امر، آمار فروش است!

فیلم سینمایی جانان

سینماپرس: کامران قدکچیان کارگردان سینما با اعلام اینکه از وضعیت اکران فیلمش راضی نیست، به فیلم سوزی‌ها اعتراض کرد.

به گزارشش سینماپرس، کامران قدکچیان تهیه‌کننده و کارگردان سینما، درباره وضعیت اکران فیلمش به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: وضعیت اکران فیلم سینمایی «جانان» تا این لحظه رضایت بخش نبوده است. علت اصلی آن هم موقعیت بد اکران کنونی است؛ محرم و صفر نزدیک است و فیلم‌های اکران شده در زمان فعلی عملاً دیده نمی‌شوند. موقعیت اقتصادی و اجتماعی مردم هم به آن‌ها اجازه نمی‌دهد، سینما بروند.
او افزود: از سویی دیگر به نظر می‌رسد، فرصتی برای اکران فیلم‌هایی که شکل حرفه‌ای سینما را دارند، نیست. این نتیجه سیاستگذاری‌های غلط وزارت ارشاد و مسئولان امر است؛ افتخار این عزیزان آمار فروش است و نه کیفیت فیلم ها!

قدکچیان در پایان گفت: هر فیلم دیگری هم در این برهه در نوبت اکران قرار بگیرد، می‌سوزد. فیلم سوزی واقعی که سالهاست از آن می‌گوییم و انگار قرار نیست و برخی نمی‌خواهند راهکاری برای خروج از آن پیدا کنند.

گفتنی است فیلم سینمایی «جانان» به کارگردانی کامران قدکچیان و تهیه‌کنندگی محمد نجیبی است که بازیگرانی چون امین حیایی، مژگان بیات، پروانه معصومی، بیژن بنفشه‌خواه، سحر زکریا، مهران رجبی و چنگیز وثوقی در آن بازی می‌کنند.

پیش از این علیرضا رئیسیان نیز در مراسم اکران خصوصی فیلمش (مردی بدون سایه) در بخشی از صحبت‌های خود به نامناسب بودن اکران فیلم‌ها در زمان فعلی و فیلم‌سوزی‌ها اعتراض کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.