چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵

محمدحسین صوفی مطرح کرد؛

جشنواره‌ها رشد و پویایی محصولات تلویزیونی را فراهم می‌آورند

محمدحسین صوفی

سینماپرس: عضو شورای عالی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما معتقد است هر گونه ارزیابی و ارزشیابی در جشنواره‌ها می‌تواند موجبات رشد و پویایی محصولات تلویزیونی را فراهم کنند.

به گزارش سینماپرس، محمدحسین صوفی عضو شورای عالی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانهای صداوسیما درباره تاثیرات مثبت برگزاری چنین جشنواره‌ای روی بهبود کیفیت آثار تولیدکنندگان به مهر گفت: اساسا هرگونه ارزیابی و ارزشیابی موجب ارتقای رشد، بالندگی و پویایی محصولات تلویزیونی می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره‌ها باعث می‌شود تا افراد به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرند و فضای رقابت، بهسازی و سالم‌سازی را فراهم می‌کنند. اصولا یکی از اهداف جشنواره‌ها، ارزیابی و ارتقای سطح کیفی آثار است و اتفاقی که در جشنواره تولیدات تلویزیون هم رخ داده همین است.

صوفی در پایان عنوان کرد: ارزیابی آثار ارائه شده در جشنواره، موجب بالندگی و رشد تعالی استعدادها می‌شود. بنابراین اگر جشنواره‌ها با هدف مناسب و ارزیابی دقیق برگزار شوند، ظرفیت‌ها و استعدادها نیز شناسایی می‌شود. اتفاقا یکی از محل‌های بروز استعدادها همین جشنواره‌ها هستند. از این رو برگزاری چنین جشنواره ای را در همه زمینه ها مثبت ارزیابی می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.