شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

به کارگردانی سعید سلطانی؛

آغاز تصویربرداری سریال «بوم و بانو» از شهریور

سعید سلطانی

سینماپرس: تصویربرداری سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی از شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش سینماپرس، سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب این‌روزها مرحله پیش‌تولید را پشت سر می‌گذارد. تاکنون چند بازیگر اصلی این سریال انتخاب شدند و گروه سازنده مشغول تکمیل گروه بازیگران این مجموعه است.

به زودی اسامی عوامل و بازیگران این سریال رسانه‌ای خواهد شد.

این سریال که بیش از سه ماه از پیش تولید آن می‌گذرد، از هفته اول شهریورماه کلید می‌خورد و تصویربرداری آن در بیش از ۱۵۰ لوکیشن اصلی و فرعی انجام خواهد شد.

«بوم و بانو» به قلم شعله شریعتی و اعظم بهروز عاشقانه‌ای در هزار توی تاریخ است که در ۳۵ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

قصه این سریال در دوره پهلوی اول روایت می‌شود و بزنگاهی است از تلاقی عشق، سیاست و مذهب.

پس از سریال «ستایش»، «بوم و بانو» دومین مجموعه‌ای است که سعید سلطانی به عنوان کارگردان و آرمان زرین‌کوب در جایگاه تهیه‌کننده با یکدیگر همکاری می‌کنند تا آن را برای پخش از تلویزیون تولید کنند.

در خلاصه داستان «بوم و بانو» آمده است:

در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می‌شود و شورشان به یغما می‌رود، عشقی بی آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می‌رود، اما در واپسین لحظات، چون سیمرغی از میان خاکستر برمی خیزد...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.