یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

بازیگر برنده گلدن گلوب؛

رایان گاسلینگ هم در فیلم ابرقهرمانی «ثور» بازی می‌کند؟

رایان گاسلینگ

سینماپرس: شایعاتی در مورد مذاکره تایکا وایتیتی با رایان گاسلینگ برای حضور در فیلم سینمایی «ثور» به وجود آمده است.

به گزارش سینماپرس، این روزها که بازیگران سطح بالای زیادی برای ایفای نقش در نقش‌های ابرقهرمانی دنیای مارول انتخاب شده اند، پیش بینی می‌شود رایان گاسلینگ بازیگر برنده گلدن گلوب و نامزد اسکار در فیلم سینمایی «ثور:عشق و طوفان» ایفای نقش کند.

این بازیگران شامل جیک جیلنهال در فیلم «مرد عنکبوتی»، سلما هایک در فیلم «ابدی ها»، ماهرشالا علی در فیلم سینمایی «تیغه» و «بازگشت» ناتالی پورتمن برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «ثور: عشق و طوفان» می‌شود.

روز جمعه تایکا وایتیتی به همراه رایان گاسلینگ دیداری را داشت که گفته می‌شود مربوط به پروژه ابرقهرمانی «ثور» است و فیلمبرداری آن از ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز می‌شود. ملاقات آن‌ها به مناسبت ۴۴ سالگی تایکا وایتیتی صورت گرفت، اما این تمام ماجرا نیست و گفته می‌شود هدف اصلی مذاکره با گلاسلینگ بوده است.

پیش از این شایعه حضور او در دنیای مارول  بود و در آن زمان نقش دکتر استرینج را برای او در نظر گرفته بودند که در نهایت به بندیکت کمبریچ رسید. گاسلینگ هم در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود هیچ تمایلی برای ایفای نقش یک ابرقهرمان ندارد. رایان گاسلینگ در حال حاضر بعد از مشغله کاری مربوط به فیلم‌های سینمایی «لا لا لند»، «بلید رانر ۲۰۴۹» و «نخستین انسان»، پروژه‌ای در دست ساخت ندارد و تمایل نشان داده که وقت بیشتری را با خانواده خود بگذراند.

وایتیتی هم به غیر از این فیلم ابرقهرمانی، یک مستند ورزشی دیگر در دست ساخت دارد. او اخیرا اعلام کرد که فیلمنامه «ثور» به پایان رسیده و جمع بازیگران آن نیز تقریبا تکمیل شده است. شاید حضور رایان گاسلینگ آخرین شگفتی این فیلم سینمایی برای طرفداران سینمای مارول باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.