یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

در یک حراجی در کالیفرنیا؛

خودروی جیمزباند فروخته شد

خودروی «جیمز باند»

سینماپرس: خودروی استون مارتین دی بی ۵ جمیزباند، که پیش از این متعلق به میلیاردر انگلیسی بود در یک حراجی فروخته شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از گاردین، خودروی استون مارتین دی بی ۵ که در تبلیغات فیلم سینمایی «گلوله آتشین» استفاده شده بود به مبلغ ۶.۴ مییلیون دلار (۵.۲ میلیون یورو) در بزرگترین حراجی ماشین‌های کلاسیک در کالیفرنیا فروخته شد.

حراج این ماشین که پیش از این در اختیار میلیاردر انگلیسی و رئیس شرکت جی سی بی، به نام لرد بامفورد بوده است، فراتر از انتظارها ظاهر شد و در این حراجی به گران‌ترین دی بی ۵ دنیا تبدیل شد.

بارنی راپرچت یکی از مدیران این حراجی در این باره گفت: بسیار هیجان زده هستیم که توانستیم رکورد با ارزش‌ترین دی بی ۵ جهان را به دست آوریم. در میان رکوردهای جدید بیشترین میزان هیجان و شور در حراج ماشین هاست به خصوص اگر مشهورترین ماشین در جهان باشد.

این ماشین دی بی ۵ یکی از ماشین‌های این حراجی بود و پیش بینی می‌شود که مبلغ فروش این ماشین‌ها در مجموع به ۳۸۰ میلیون دلار می‌رسد. پیش بینی می‌شود بیش از صد ماشین در این حراجی، یک میلیون دلار فروش برود.

شان کانری که ماشین دی بی ۵ را در در دو فیلم جیمزباند رانندگی کرده است، می‌گوید: این ماشین‌ها بی نظیر هستند و در فیلم‌های سینمایی «گلوله آتشین» و «پنجه طلا» به شدت مشهور شدند. در حقیقت بعد از این فیلم، خودم یکی از این ماشین‌ها را خریدم.

گفتنی است، این ماشین در خود فیلم استفاده نشده و بیشتر از آن در تبلیغات فیلم «گلوله آتشین» استفاده شده است. این ماشین نیم میلیارد دلاری، ۱۳ ویژگی شاخص برای جیمزباند دارد که از جمله آن می توان به اسلحه خودکار در دو سمت ماشین، تجهیزاتی روی لاستیک ماشین و لایه ضد گلوله در شیشه عقب آن اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.