جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

ابراهیم حصاری مطرح کرد:

جشنواره فیلم کوتاه موج امسال پربارتر است/ اهدای مدال ایسفا به فیلم منتخب

ابراهیم حصاری

سینماپرس: دبیر سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه موج درباره نحوه برگزاری این جشنواره و کیفیت آثار داوری شده توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم حصاری دبیر سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه موج درباره آخرین تحولات این رویداد سینمایی به صبا عنوان کرد: در حال حاضر مشغول تدارک مقدمات لازم برای پذیرایی و اقامت مهمانان این جشنواره هستیم و امسال سعی کرده ایم به صورت ویژه به این مقوله بپردازیم.

وی افزود: در کنار این موضوع، نشست ها و کارگاه های آموزشی امسال جدی تر برگزار می شوند و برای اولین بار ما در طول روزهای برگزاری جشنواره شاهد برپایی کارگاه ها و نشست های تخصصی هستیم.

حصاری درباره نحوه داوری و آثار رسیده به بخش رقابتی این جشنواره نیز توضیح داد: ما بیش از ۱۵۰۰ اثر در بخش فیلم و فیلمنامه به دستمان رسید که ۶۰ اثر در بخش فیلم و ۱۰ اثر در بخش فیلمنامه به مرحله داوری رسیدند و داوران پس از دیدن و خواندن این آثار افراد برگزیده را انتخاب کردند.

به گفته وی، در بخش فیلمنامه دو اثر جایزه می گیرد.

دبیر جشنواره فیلم کیش درباره کیفیت آثار نیز عنوان کرد: خوشبختانه داوران از کیفیت فیلم ها راضی و آرایشان به هم نزدیک بود و ما خیلی از این بابت مشکلی نداشتیم.

وی در پایان با اشاره به آنکه امسال قرار است انجمن فیلم کوتاه ایران مدال ایسفا را به فیلم منتخب خود در این جشنواره اهدا کند، گفت: سه نفر از فیلمسازان عضو انجمن فیلم کوتاه ایران قرار است فیلم های منتخب خود در این جشنواره را داوری و در روز اختتامیه مدال ایسفا را به فیلمساز منتخب خود اهدا کنند.

سومین دوره‌ جشنواره‌ فیلم کوتاه موج کیش از تاریخ ۵ تا ۷ شهریورماه در جزیره‌ کیش برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.