یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

«ال کامینو»؛

دنباله «برکینگ بد» در راه است/ نمایش در پاییز

سریال برکینگ بد

سینماپرس: با اعلام نتفلکیس فیلم سینمایی «ال کامینو»، ادامه داستان سریال برکینگ بد در پاییز منتشر خواهد شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «برکینگ بد» پاییز امسال از سوی نتفلکیس پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «ال کامینو: فیلم برکینگ بد» در تاریخ ۱۱ اکتیر (۱۹ مهر) از سوی شبکه استریم نتفلیکس پخش خواهد شد و پس از آن نیز روی آنتن شبکه AMC خواهد رفت. با اعلام این کمپانی آرون پاول هم برای ایفای نقش در شخصیت محبوب این سریال یعنی جسی پینکمن باز خواهد گشت.

روز شنبه اطلاعاتی از این پروژه نتفلکیس در فضای مجازی درز کرده بود و به همین خاطر این کمپانی تصمیم گرفت تا تیزر و پوستر این فیلم سینمایی را هر چه زودتر منتشر کند که نام آن به فارسی «جاده: فیلم افسار گسیخته» است.

خلاصه داستان رسمی که نتفلیکس منتشر کرده است از این قرار است که، بعد از فرار دراماتیک جسی پینکمن از اسارت، او به منظور کنار آمدن با گذشته خود باید با اسم رسمی جعلی به زندگی خود ادامه دهد. آخرین تصویری که طرفداران این فیلم سینمایی از پینکمن با بازی آرون پاول دارند این است که او با ماشین در حال فرار از گروه های نازی به یک مکان نامشخص است.

سرویس استریم نتفلیکس اعلام کرد که وینس گیلیگان نویسندگی و تهیه کنندگی سریال «برکینگ بد» را به عهده گرفته است. این سریال از سال ۲۰۰۸ برای پنج فصل پخش می‌شد نظرات مثبت منتقدان را جلب کرده بود و چندین بار از جشنواره‌های مختلف از جمله امی و گلدن گلوب، جوایز بهترین سریال درام را دریافت کرده بود.

«برکینگ بد» در راه است/ نمایش در پاییز

شخصیت دیگری که در این سریال حضور داشت، برایان کرانتسون در نقش معلم شیمی و مبتلا به سرطان بود که گفته می‌شود شاید در صحنه‌هایی که فلش بک و روایتگر اتفاقات گذشته خواهد بود، حضور پیدا کند؛ بازیگر دیگری از این سریال معرفی نشده است.

تهیه کنندگان این فیلم سینمایی، مارک جانسون، ملیسا برن اشتاین، دیان مرکر و آرون پاول خواهند بود که در مشارکت با سونی ساخته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.