دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

استقبال کودکان از حضور عروسک «مل مل» در جشنواره کودک و نوجوان

آرم جشنواره فیلم کودک و نوجوان*

سینماپرس: کودکان اصفهانی در حاشیه برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم کودک از حضور عروسک «مل مل» استقبال کردند.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان؛ سی و دومین جشنواره بین البرنامه تلویزیونی مل مل در ۸ روز پوشش زنده رویدادهای سی و دومین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان با رکورد ۷۶۰ دقیقه تولید و پخش ویژه برنامه پیشتاز حضور رسانه ای در جشنواره ۹۸ شد.

برنامه مل مل با دو محور محتوایی معرفی و تحلیل کودکانه فیلم‌های شرکت کننده در جشنواره و همینطور تشویق مخاطبان کودک به نقد و تحلیل آنچه از رسانه ها بخصوص سینما دریافت میکنند امسال در شهر اصفهان حضور پیدا کرد.

در طول پخش این مجموعه که بصورت زنده و روزانه از محل برگزاری جشنواره و با حضور کودکان و هنرمندان اجرا می شد هر روز یکی از فیلمهای سینمایی، بلند داستانی و کوتاه معرفی شد و بخشی از عوامل اصلی هر اثر نیز بعنوان مهمان در مورد محتوای فیلم‌ها و محورهای محتوایی برنامه به گپ و گفت نشستند. برای اولین بار نیز بخش‌هایی از فیلمها در خلال برنامه از شبکه کودک پخش شد.

حضور عروسک محبوب مل مل باعث استقبال و شور و شوق کودکان اصفهانی در حاشیه برگزاری جشنواره امسال شد و مخاطبان کودک در سراسر ایران توانستند از طریق قاب شبکه کودک سیما با مل مل در جشنواره حضور رسانه ای داشته باشند.
مجموعه تلویزیونی مل مل به تهیه کنندگی و کارگردانی محمود سلامیان و با اجرای فاطمه امینی و عروسک مل مل از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور از شهر اصفهان پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.