دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

در نشستی مطرح شد؛

نگاه ویژه به دریا در سومین جشنواره فیلم های کوتاه کیش

جشنواره فیلم کوتاه موج

سینماپرس: نشست خبری سومین «جشنواره فیلم‌کوتاه موج» با حضور مسعود رهبری رییس جشنواره و ابراهیم حصاری دبیر درکیش برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، صبح دوشنبه چهارم شهریور ماه، نشست خبری سومین «جشنواره فیلم‌کوتاه موج» با حضور مسعود رهبری رییس جشنواره و ابراهیم حصاری دبیر درکیش برگزار شد.

مسعود رهبری تمایز اصلی این دوره را موضوعی بودن جشنواره عنوان و اعلام کرد که با تصمیم شورای سیاست‌گذاری، جشنواره با موضوع سفر، گردشگری و نگاه ویژه‌ دریا برگزار می شود.

مدیر امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: در بخش مسابقه تعداد ۵۹ فیلم در بخش سفر و گردشگری و بخش ویژه دریا و نگاه فیلمسازان جزیره کیش و ۱۰ اثر در بخش فیلمنامه حضور دارند که ۱۵اثر در بخش فیلم و دو نفر در بخش فیلمنامه جایزه خواهند گرفت.

ابراهیم حصاری نیز با تاکید بر این نکته که همه فیلم های انتخاب شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بودند گفت هیات انتخاب و داوران به هیچ‌وجه تحت‌تاثیر اسامی فیلمسازان نبوده و صرفا با توجه به کیفیت آثار به انتخاب و داوری پرداخته‌اند.

دبیر جشنواره ادامه داد: سه کارگاه در حاشیه جشنواره در نظر گرفته شده است که دو نشست آن، به ‌شکل همنشینی شبانه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد تمامی عوامل اجرایی جشنواره از هنرمندان با تجربه در حوزه فیلم‌کوتاه انتخاب شده‌اند.

در ادامه نشست مسعود رهبری در نگاهی اجمالی به جشنواره موج توضیح داد: مهمانان جشنواره از صبح سه‌ شنبه با مراسم ویژه استقبال فرودگاهی، وارد جزیره شده و عصر همان‌روز، آیین افتتاحیه جشنواره با حضور همه فیلمسازان و هنرمندان و مهمانان برگزار خواهد شد. آیین اختتامیه جشنواره نیز که همراه با اهدای جوایز خواهد بود، با حضور فیلمسازان و هنرمندان و مسئولان در سالن خلیج ‌فارس کیش ساعت ۲۰ هفتم شهریور برگزار خواهد شد.

رییس جشنواره موج در پایان گفت: فعالیت هنری در جزیره کیش طی سال‌های اخیر، توجه خاصی به فیلم‌ کوتاه داشته و تلاش می کنیم این روند با برگزاری جشنواره های موج و پاتوق های فیلم کوتاه ادامه داشته باشد.

سومین دوره‌ «جشنواره‌ فیلم کوتاه موج کیش» از تاریخ ۵ تا ۷ شهریورماه ۱۳۹۸ با دبیری ابراهیم حصاری در جزیره‌ زیبای کیش برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.