سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

«دو اسلحه»؛

فیلم جدید مارک والبرگ، کارگردان خود را شناخت

مارک والبرگ

سینماپرس: بالتازار کورماکور کارگردان فیلم دو اسلحه در فیلم سینمایی «شاه آرتور» دوباره به مارک والبرگ ملحق شد.

به گزارش سینماپرس، به نقل از ورایتی، بالتازار کورماکور دوباره به بازیگر خود در فیلم سینمایی «دو اسلحه»  یعنی مارک والبرگ ملحق شد و فیلمی سینمایی با اقتباس از کتاب «آرتور:سگی که برای پیدا کردن خانه از جنگل عبور می‌کند» که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود، خواهد ساخت.

این کتاب توسط میکائیل لیندلورد، کپیتان یک گروه سوئدی ماجراجو نوشته شده و داستان لیندلورد و یک سگ زخمی گمشده را روایت می‌کند که آن را در یک ماجراجوی ۴۰۰ مایلی در جنگ‌های اکوادور پیدا کرده است. بعد از آنکه لیندلورد تکه گوشتی برای او پرتاب می‌کند این سگ به دنبال این گروه می‌افتد و مسیر سختی را طی می‌کند. لیندلورد تصمیم می‌گیرد این سگ را با خود به سوئد ببرد.

والبرگ در این فیلم نقش لیندلورد را دارد که خودش نیز تهیه کننده اجرایی آن خواهد بود. میایکل برندت که فیلم «۳:۱۰ دقیقه به یوما را نوشته است، نویسنده این پروژه نیز خواهد بود.

تهیه کنندگان این فیلم، مارک کانتون، تاکر تولی کورتنی سلیمان هستند و تهیه کنندگان اجرایی شامل گروه دروتی کنتون، برندت و لیندلورد می‌شود.

مارک والبرگ همچنین در فیلم سینمایی «بی نهایت» به کارگردانی آنتونی فوکوآ ایفای نقش خواهد کرد. والبرگ قصد دارد پس از اتمام ساخت فیلم «بی نهایت»، فیلمبرداری فیلم «شاه آرتور» را آغاز کند.

«شاه آرتور» سومین همکاری والبرگ و کورماکور است. این دو پیش از این در سال ۲۰۱۲ با فیلم قاچاق و بعد از آن نیز سال ۲۰۱۳ در فیلم سینمایی «دو اسحله» با بازی دنزل واشنگتن با یکدیگر همکاری داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.