چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

هیمش پاتل؛

بازیگر «دیروز» در فیلم جدید کریستوفر نولان همکاری می‌کند

کریستوفر نولان در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸

سینماپرس: هیمش پاتل بازیگر فیلم سینمایی «دیروز»، به جمع بازیگران پروژه جدید کریستوفر نولان اضافه شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، همیش پاتل بازیگر فیلم سینمایی «دیروز» پروژه جدید خود را پیدا کرد و به فیلم سینمایی «عقیده» به کارگردانی کریستوفر نولان پیوست.

پاتل یکی از آخرین نقش‌های این فیلم را بر عهده گرفت و در کنار جان دیوید واشینگتن نقش آفرینی می‌کند. بازیگران دیگر این فیلم شامل الیزابت دبیکی، رابرت پتینسون، کلمنسی پوئسی، دیمپل کاپادیا، میشل کین، آرون تیلور جانسون و کنت برانا می‌شود. ساخت این فیلم هم اکنون در حال انجام است.

فیلم سینمایی «عقیده/Tenet» در لوکیشن‌هایی از هفت کشور فیلمبرداری شده و داستانی اکشن از دنیای جاسوسی بین المللی دارد. بعد از آنکه کمپانی برادران وارنر به صورت از پیش تعیین نشده در اکران فیلم سینمایی «هابز و شاو» تیزر فیلم جدیدش را پخش کرد، صحبت‌های زیادی در مورد این فیلم شد. در این تیزر تاریخ اکران فیلم ۱۷ جولای ۲۰۲۰ (۲۷ تیر ۹۹) اعلام شد.

پاتل اخیراً در فیلم سینمایی «دیروز» به کارگردانی دنی بویل ایفای نقش کرده است که ۷ میلیون دلار در گیشه داخلی و ۱۳ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشت. او در آینده نیز در فیلم ماجراجویی کمپانی آمازون نقش آفرینی خواهد کرد که در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده می‌شود.

نولان فیلم‌های معروفی مثل «تلقین» و «بی خوابی» را کارگردانی کرده است و آخرین فیلم آن «دانکرک» نام دارد که در اسکار نامزد شده بود و در گیشه جهانی نیز بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فروش داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.