جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

به کارگردانی کیانوش عیاری؛

«۸۷ متر» به سنندج رسید

سریال «۸۷ متر»

سینماپرس: ۸۰ درصد از تصویربرداری سریال «۸۷ متر» به کارگردانی و تهیه کنندگی کیانوش عیاری به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری سریال «۸۷  متر» به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری که بیش از یک ماه به دلیل کمبود بودجه متوقف شده بود، مدتی است که کار خود را آغاز کرده و در حال حاضر حدود ۸۰ درصد از تصویربرداری این سریال انجام شده است.

تصویربرداری در لوکیشن های باقی مانده مانند مسافرخانه، تئاتر که هنوز مکان آن مشخص نیست و دادسرا ادامه دارد. همچنین عوامل پروژه سفری به شهر سنندج دارند تا تصویربرداری در جاده و خیابان های این شهر را پیگیری کنند.

همچنین به احتمال زیاد تصویربرداری این سریال تا اواخر آبان و اوایل آذر به پایان می رسد.

همه بازیگران اصلی جلوی دوربین رفته اند و به تازگی مانی صدیقی به این پروژه اضافه شده است و گروه عوامل این روزها برای ایفای یک نقش کوتاه اما اثرگذار به دنبال بازیگر هستند اما هنوز حضور کسی برای ایفای این نقش قطعی نیست.

مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در سیمافیلم در دست تولید است.

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، مرتضی علی آبادی، سونیا سنجری، مسیح خانزاده، سلیمه رنگزن، ملیکا نصیری، رضا مسعودی، غزل شجاعی، الهه خادمی، عرفان آصفی، علی طالب‌لو، مهدی دانایی مقدم، سلمان خطی، نیما نوری زاده و عادله دائم پناه از بازیگران «۸۷ متر» هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.